sobota, 27 grudnia 2014

ZBIOROWE MALOWANIE II - tydzień 4 - inspired by a song

Hej dziewczyny!

Jak tam po świętach? Mam nadzieję, że miło spędziłyście te świąteczne chwile :D Ja zrobiłam sobie przerwę od blogowania, nawet tu nie zaglądałam, choć kusiło ;)
Ale już wracam... oczywiście ze sporą dawką zdobień. I tak zacznę od projektu Zbiorowe Malowanie II zorganizowanego przez Alinkę z bloga Lilang Baso. Najpierw zaległe zdobienie na ubiegły tydzień... Inspiracją poprzedniego tygodnia miała być świąteczna piosenka. Dla mnie numer jeden świątecznych songów to od lat "All i want for christmas is you" śpiewana przez Mariah Carey. Stara ale jara :) Chyba każda z Was zna doskonale ten kawałek? Na pewno!
Moje zdobienie jest wzorowane na stroju Mariah - czyli mamy czerwień i norweskie wzorki:






Czerwony to Orly Forever Crimson, a na nim ręcznie malowane norweskie wzorki i matujący Orly Matte Top. Biały sweterkowy wzorek wykonałam Wibo Extreme Nails nr 25.
Nie będę się tu rozpisywać, bo zaraz wracam ze zdobieniem na kolejny tydzień projektu Alinki :)
Kasia