sobota, 27 grudnia 2014

ZBIOROWE MALOWANIE II - tydzień 5 - prezent marzeń... czyli wyczekane płytki od B.

Już jestem:)

Skoro się poświątecznie rozpędzam z pisaniem, to przedstawiam ciąg dalszy projektu Zbiorowe Malowanie II Alinki z bloga Lilang Baso. Tydzień piąty właśnie się kończy i tym razem inspiracją miał być prezent marzeń :D
A jaki może być najlepszy prezent dla zdobienio-paznokcio-maniaczki? No więc... ostatnio płytki! I to nie byle jakie, bo o tych marzyłam odkąd się pojawiły :) Mój Mikołaj czy też podkładacz prezentów podchoinkowych spisał się na medal i tak stałam się mega szczęśliwą posiadaczką całego zestawu płyteczek od B. :))) Nie mam pojęcia, kiedy przetestuję wszystkie wzorki, ale już wiem, że to jedne z moich absolutnie najukochańszych płytek - super wzory, rewelacyjnie się odbijają i choć cena może zwalić z nóg, to warte są każdej złotówki:)
No dobra... mój wymarzony prezent już znacie. Pora na pierwsze zdobienie z jego użyciem:) Oczywiście nie mogłam się zdecydować, jaki wzorek pójdzie na pierwszy ogień, więc poszły dwa...
Oglądajcie:







Jako bazy użyłam białego Wibo Extreme Nails nr 25. Następnie stalowym Sally Hansen X-treme Wear Midnight Sky odbiłam jodełkowe stemple z płytki B.01 geometry is perfect. A później dołożyłam jeszcze czerwone kwiatki z płytki B.02 flower power - tu użyłam czerwonego OPI Danke Shiny Red. Na koniec top i po małej cyrkonce, kupionej w sklepie Born Pretty Store
Zdobienie towarzyszyło mi całe święta :) I muszę przyznać, że choć dość proste i szybkie w wykonaniu bardzo mi się podobało. A płytka B.02 w kwiatki jest najpiękniejszą płytką, jaką mam :))
OK, koniec pisania, jutro wracam z nowościami!
Buziaczki
Kasia