wtorek, 9 grudnia 2014

Zimowy Projekt - Tydzień 1 - Niech pada śnieg

Hej dziewczyny!
Wpadam znów tylko na chwilkę i ponownie ze spóźnionym postem na projekt... Miałam poprosić Mikołaja o więcej czasu, ale zapomniałam ;) I tak wiecznie mi go brakuje...
Ale do rzeczy :) Chciałam Wam dziś pokazać moje zdobienie przygotowane na Zimowy projekt przygotowany przez Asię z bloga asiulcowaa. Hasło na pierwszy tydzień to "Niech pada śnieg". Ponieważ robiłam już w tym sezonie 2 zdobienia w kolorze niebieskim ze śnieżynkami, postanowiłam tym razem pójść w nieco inną kolorystykę.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć - musiałam się posłużyć telefonem, bo bateria mojego aparatu zrobiła kaput :( Nowa już zamówiona, mam nadzieję, że do jutra dotrze :)
 






 
Co do wykonania -najpierw baza gradientowa wykonana lakierami: różowym Sally Hansen CSM  I Pink I Can, szarym Avon Nailwear Pro+ P621 i czarnym SH CSM Onyx, Następnie stemple zrobione srebrnym lakierem Sally Hansen Pure Metal - tu użyłam świątecznej płytki BP-01 od BPS. Po stemplowaniu dodałam jeszcze kilka srebrnych kropeczek i całość przykryłam cudnym topperem Orly Prisma GLS Silver.
Jak widzicie jest dość nietypowo, ale na żywo tak mi się podoba to mani, że mam je już trzeci dzień. Szkoda mi go będzie zmyć, ale już widać starte końcówki, więc pora na coś nowego :) Jak zmaluję, to oczywiście znów się tu pojawię. A póki co pozdrawiam wszystkich cieplutko :))
Kasia