piątek, 19 grudnia 2014

Zimowy Projekt - Tydzień 2 - Dzwonki dzwonią

Hej dziewczyny!

Coś ostatnio kompletnie nie mam czasu na pisanie postów... Może uda mi się nieco podgonić w weekend, bo projektowe zdobienia tylko czekają, aż je wreszcie tu pokażę...
Ale do rzeczy :) Na początek chciałam Wam pokazać moje zdobienie przygotowane na Zimowy projekt Asi z bloga asiulcowaa. Hasło na drugi tydzień to "Dzwonki dzwonią". Dodam, że teraz trwa już trzeci tydzień... więc ten post ma tygodniowe opóźnienie, ale cóż - lepiej późno niż wcale ;)

Nie rozpisując się to moje zdobienie:






Jako bazy użyłam czerwonego lakieru Astor Perfect Stay 303/250 Rojo Passion, którego u góry ozdobiłam złotym brokatem China Glaze 1048 Blonde Bombshell i malunkami wykonanymi farbkami akrylowymi. Na koniec pociągnęłam wszystko topem i dodałam kilka złotych łezek, kupionych w BPS
W temacie tego zdobienia to wszystko, postaram się jeszcze dodać jeden post, to może i napiszę kilka słów więcej ;)
A na razie trzymajcie się ciepło
Kasia