środa, 31 grudnia 2014

Zimowy Projekt - Tydzień 5 - Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Hej moje Kochane!!!

Dziś ostatni wpis w tym roku :) W krótkim poście moje zdobienie przygotowanie na Zimowy projekt Asi z bloga asiulcowaa, w którym będę miała przyjemność dziś występować :D Mam cudną kobaltową sukienkę upolowaną w Asosie (na którą czaiłam się ze 4 m-ce, czekając na przeceny;) - jest absolutnie prosta, więc moje mani dziś bardziej strojne. A co! Sylwester jest tylko raz (w tym roku). A więc dziewczyny - moje sylwestrowe mani:
 






 
W telegraficznym skrócie: na spód srebrny Sally Hansen X-treme Wear nr 20 Celeb City, następnie czarną farbką akrylową namalowane odcięcia - half moony i boczki. Wypełnienie kobaltowym lakierkiem z zestawu Wibo Posh Box i na całość (z pominięciem moonów) czarne koronkowe stemple - tu lakier Sally Hansen CSM Onyx i płytka BP-02 ze sklepu BPS. Całe mani przykryte matującym topem Orly Matte Top i ozdobione srebrnym ćwieczkiem z BPS.
Tyle dziewczyny!
 
Przy okazji chciałam Wam wszystkim życzyć cudownego Nowego Roku! Życzę Wam, aby 2015 r okazał się dla Was wyjątkowo szczęśliwym, pełnym miłości i spełnienia marzeń czasem :))
Przesyłam ogrom buziaków
i do usłyszenia już w 2015
 
Kasia