niedziela, 4 stycznia 2015

Christmas' songs nail art Challenge - Happy New Year

Hej dziewczyny!

Na dziś naszykowałam dla Was ostatnią w tym sezonie propozycję mani sylwestrowego. Tym razem zmalowaną na projekt u Słonecznika :) Nie będę się specjalnie rozpisywać, zapraszam do oglądania:
 




 
Na trzech paznokciach mam przecudowny piaseczek OPI Liquid Sand Solitaire - biały ze srebrnymi drobinkami, na żywo absolutnie obłędny... Żałuję, że mam tylko wersję mini, ale dobre i to :)
Na wskazującym i serdecznym jako bazy użyłam delikatnego Revlon 005 Sheer Blush. Normalnie zaczęłabym malowanie na samej bazie, niestety miałam małą przygodę z czerwonym Astorem, który zabarwił mi paznokcie na "cudowny" pomarańczowawy odcień... Co prawda jest już lepiej (pasta i cytryna działają cuda), ale mam jeszcze nieco żółtawe paznokcie, co przy prześwitach nie wygląda najlepiej... Po pomalowaniu Revlonem przystąpiłam do właściwego zdobienia - czarną farbką akrylową namalowałam zaokrąglone linie. A to, co powstało wypełniłam piaseczkiem OPI i czerwonym lakierem Julep Glenn. Wygładziłam wszystko topem (którego brakuje na fotce, ale to Wibo Like Gel) i podoklejałam cyrkonki, które kupiłam w sklepie Born Pretty Store.
W temacie sylwestrowego mani to wszystko. Tak mi się teraz trochę smutno zrobiło, bo właśnie uzmysłowiłam sobie, że to już koniec projektu... Będę musiała pomyśleć nad zdobieniami bez narzuconych tematów ;)) No dobra, nie do końca, bo został mi jeszcze jeden projekt, w którym biorę udział. Ale jedno mani na tydzień, to trochę mało :D
OK, zmykam już, do usłyszenia niebawem
Kasia