poniedziałek, 19 stycznia 2015

Funny dots bo mam ochotę na kropeczki!

Hej dziewczyny :))

Dziś zdobienie z kropeczkami, bo dawno ich u mnie nie było. A tak mnie jakoś naszła ochota.
Jest to zdobienie przygotowane na konkursik Essence, który ogłosili na FB, więc problem z wyborem lakierów miałam ograniczony do kilkunastu sztuk. Tyle na plus, bo nie musiałam się tym razem modlić przed półką i zastanawiać, co wybrać ;) Postawiłam przed sobą wszystkie lakiery Essence i wybrałam z nich 3, które użyłam w zdobieniu. I dziś chciałam Wam zaprezentować pierwsze ze zdobień (bo mam dwa) na konkurs:
 




 
Jak widzicie udało mi się zrobić całe zdobienie lakierami Essence :) Niebieski to Colour&Go nr 55 Let's Get Lost. Na nim brązowe kropeczki wykonane lakierem Wild Craft nr 03 Mystic Lilac (skąd oni wzięli tą nazwę, to nie wiem;). Do moonów użyłam Floral Grunge nr 01 Be Flowerful. Na całość top - już nie z Essence, bo takiego nie posiadam ;)
No i tyle w temacie kropeczek. Jeśli się Wam podoba i macie konto na FB, to będę bardzo wdzięczna za głosik na moją pracę :D albo obydwie, bo druga też tam jest, ale o niej następnym razem!
Banerek poniżej przeniesie Was na stronkę konkursową:
https://www.facebook.com/essence.cosmetics.polska/photos/a.435423246528071.1073741825.373145246089205/753945151342544/?type=1&theater
 
Co prawda lajki podobno nie mają decydować o wyborze zdobienia, ale szczęściu trzeba trochę pomóc ;) Więc z góry dziękuję :)
Przesyłam buziaki i do jutra
Kasia