piątek, 2 stycznia 2015

Liebster Blog Award - zostałam nominowana... 6 razy :)

Hej dziewczyny!

Dziś nieco inny post, bez pokazywania zdobień, bo właśnie jestem w trakcie robienia nowego:)
Mam za to dla Was najdłuższy w historii mojego blogu - post tasiemiec, do którego zabierałam się od trzech tygodni. Przez udział w projektach nie miałam jednak kompletnie czasu na jego napisanie...
Piszę bloga od nieco ponad 3 miesięcy, w tym czasie poznałam (przynajmniej wirtualnie) wiele wspaniałych dziewczyn - Was moje Kochane!!! Każdego dnia cieszę się jak małe dziecko czytając Wasze komentarze - tak, cieszę się bardzo, że do mnie zaglądacie i poświęcacie mi chwilę czasu :D Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i wiary w to, że pisanie bloga ma sens. Z założenia zaczęłam pisać dla siebie, ale prawda jest taka, że każda z nas liczy, że znajdzie się ktoś, kto będzie to czytał. Czyż nie? Pisanie dla samej siebie jest pewną formą "oczyszczenia", zebrania myśli, uporządkowania pewnych rzeczy. Jednak świadomość, że jest ktoś po drugiej stronie ekranu, kto choć po części podziela nasze pasje, jest fantastyczne. Wiele razy byłyście dla mnie prawdziwą radością i sprawiałyście, że moje kiepskie dni stawały się lepsze. Świadomość, że mam swoje malutkie miejsce, którym mogę się z Wami dzielić, jest dla mnie najwspanialszą nagrodą za czas, jaki temu poświęcam. Chciałabym zatem Wam wszystkim podziękować - za wszystko :) Za miłe słowa, komentarze, za to, że do mnie zaglądacie!
 
Grudzień był dla mnie wyjątkowo pracowity, brałam równocześnie udział w aż pięciu projektach. Jak znajdę chwilkę czasu, to postaram się je jakoś podsumować. W tym czasie otrzymałam aż 6 nominacji do Liebster Blog Award :)
 
Oficjalna formułka LBA:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana blogerom o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
Mam też specjalny banerek na tę okoliczność, przygotowany przez niezawodną Cienistość :)
 
 
OK, tyle tytułem wstępu :) Teraz pora na  zabawę w pytania i odpowiedzi. Trochę się zastanawiałam, jak to zrobić, ale postanowiłam po prostu odpowiadać na pytania w kolejności ich otrzymania. I tak po kolei otrzymałam nominacje od:
 
1. Gosi z bloga Color Explosion Blog
2. Asi z bloga Asiulcowaa
3. Alicji z bloga Francja-Elegancja
4. Joasi z bloga Joanne's Nails Polishes
5. Paulinki z bloga Cienistość
6. Jagody z bloga Mój Jagodowy Świat
 
Wszystkim dziewczynom jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ za wyróżnienie!!!
 
 
Pytania Gosi z Color Explosion Blog:
 
1. Co jest Twoim największym osiągnięciem w życiu?
  • Mam nadzieję, że moje największe osiągnięcie jeszcze przede mną :) Choć latka lecą i wiele się u mnie działo, to na pewno najbardziej jestem dumna z moich dzieci. Wiem, że to dość sztampowe określenie, ale tak jest. Mam fajne dzieciaki, które mają swoje pasje i nie ograniczają się do komputera i telefonu ;)) Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach jest to coś niesamowitego. Cieszę się, że wychowaliśmy ich na fajnych ludzi, mających przyjaciół i różne zainteresowania.

2. Czego byś nigdy nie zjadła?
  • Ogólnie uwielbiam jeść ;) Kocham naszą polską kuchnię, ale też różne "światowe". Zawsze gdy uda mi się wyjechać w nowe miejsce, próbuję lokalnych potraw i nie obawiam się "dziwactw". Nie zawsze mi smakuje, to chyba oczywiste, ale spróbować chcę ;) Jedyną rzeczą, której nie jem (czy też raczej nie piję) w czystej postaci jest... mleko. Mam taką małą traumę z dzieciństwa i zapach ciepłego mleka powoduje u mnie mdłości. Natomiast wypicie gorącej czekolady czy kawy z mlekiem jest OK :D
3. Jest coś co zawsze chciałaś zrobić, ale zawsze brakowało Ci odwagi?
  • Jest mnóstwo takich rzeczy... wbrew pozorom jestem z tych mniej śmiałych ;) Do napisania bloga też zbierałam się wieki i bardzo długo brakowało mi odwagi. Ale cieszę się bardzo, że się wreszcie odważyłam :)

4. Gdybyś miała wybierać przed swoim urodzeniem: chcesz być piękna czy mądra? Co byś wybrała?
  • Powinnam tutaj napisać, że mądra... Ale coraz częściej zdaję sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach lepiej nie być mądrym. Człowiek mądry za bardzo się przejmuje wszystkim, co się dzieje wokół i całą tą zalewającą nas głupotą. Pewnie wiele z Was tutaj pokręci głową, co ja tu wypisuję, ale powiem tak: nie mam już nastu lat i widzę, jak jest. Zawsze należałam do tych "mądrzejszych" - tzn. dobrze się uczyłam, studia skończyłam z wyróżnieniem, nawet dwa kierunki... Ale nigdy nie miałam siły przebicia, nie potrafiłam pchać się z łokciami, więc mądrości życiowej chyba mi brakuje ;). Co do bycia pięknym to też widzę sporo minusów. Więc gdybym miała wybór przed urodzeniem - piękno czy mądrość, poprosiłabym o zrobienie miksu - trochę urody, trochę mądrości :) 
5. Jak myślisz, czy istnieje przyjaźń między kobietą i mężczyzną?
  • Jestem przykładem na to, że istnieje. Co więcej, mogę śmiało powiedzieć, że większość moich prawdziwych przyjaciół to mężczyźni.

6. Jaką część ciała najbardziej w sobie lubisz?
  • Paznokcie? Nie... Najbardziej lubię swoje włosy :) Choć nigdy specjalnie o nie nie dbałam, to są gęste i dość długie. Nie wyobrażam sobie, żebym je ścięła.
7. Twoje ulubione słowo?
  • Jest kilka słów czy też wyrażeń, których nadużywam... Nawet gdy piszę posty, sprawdzam czy gdzieś ich niepotrzebnie nie wcisnęłam ;) No więc, jakich słów nadużywam: oczywiście (przecież wszystko jest takie oczywiste;), aha (mówione z sarkazmem), cholera jasna (to taka łagodna forma łaciny)...
  • A ulubionym słowem, które jest jak miód dla moich uszu to Kocham Cię! Tu chyba tłumaczyć nikomu nie muszę dlaczego :)
8. Słodki czy gorzki?
  • Bez dwóch zdań słodki!

9. Złapałaś złotą rybkę, która obiecała Ci jedno życzenie- co tylko chcesz! Co byś sobie zażyczyła?
  • Więcej empatii w ludziach. Gdyby każdy człowiek potrafił zrozumieć drugiego, wszystkim żyłoby się lepiej. Po prostu...
10. Jaka piosenka najlepiej Ci się kojarzy i dlaczego?
  • Jest ich sporo, zwłaszcza że miałam przyjemność chodzić do szkoły muzycznej i bez muzyki nie wyobrażam sobie funkcjonowania. Ale muszę się przyznać, że mam olbrzymi sentyment do "Nothing else matters" Metallicy - dlaczego? O tego to Wam nie zdradzę, a co ;)

11. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga? 
  • Trochę w tym temacie już napisałam na wstępie. Na pewno daje mi ogrom satysfakcji:))

Pytania Asi z bloga Asiulcowaa:
 
1. Zbliża się czas świąt, jak masz zamiar je spędzić?
  • Odpowiadam już po świętach, ale u mnie święta zawsze wyglądają tak samo. Spędzam je z rodziną, inaczej sobie nie wyobrażam.

2. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
  • To zależy, gdzie idę ;) Gdy idę z psem na spacer lub do przyjaciółki, która mieszka niedaleko - mogę wyjść bez niczego. Jeszcze niedawno nie wyszłabym bez telefonu, ale obecnie przeżywam znużenie ciągłym byciem "dostępnym". Z oczywistych względów, gdy wybieram się gdzieś dalej, nie ruszę się bez kluczyków i portfela. W torebce mam też sporo różnych "niezbędników", które tak naprawdę nie są aż tak niezbędne ;) Bez chwili zastanowienia bym bez nich wyszła.
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
  • Większość moich marzeń dotyczy rodziny - to oczywiste, chcę, żeby byli szczęśliwi! Co do mnie mam takie jedno marzenie, które staram się ostatnio sama nieco urealnić, ale o tym opowiem Wam przy innej okazji (żeby nie zapeszać:)

4. Który blog, oprócz mojego (haha, żartuję), jest wg Ciebie wart uwagi?
  • Z oczywistych względów moja uwaga skupia się na blogach urodowych, przede wszystkim tych o tematyce "paznokciowej" :) Żeby się nie pogubić, zrobiłam sobie na blogu z boku małą ściągę. Macie tam blogrolla ze wszystkimi blogami, które regularnie odwiedzam.
5. Jaki kosmetyk jest największym hitem w Twoim kosmetycznym świecie.
  • Nie przywiązuję wielkiej wagi do marek, często zmieniam kosmetyki. Jest natomiast jeden kosmetyk, którego używam nieustannie od ponad 10 lat... Jest to płyn dwufazowy do demakijażu Yves Rocher. Jest to jedyny płyn, który nie podrażnia moich bardzo wrażliwych oczu. Nie znalazłam dla niego zamiennika i zawsze mam jego zapas :)
 
6. Której cechy najbardziej w sobie nie lubisz?
  • Całkowitego braku asertywności... Nie potrafię odmawiać, zwłaszcza jak ktoś ładnie prosi. Nie będę się tu rozpisywać, bo to temat rzeka, a każdy i tak wie, o co chodzi ;)

7. Czytałaś ciekawe książki, które mogłabyś mi polecić?
  • Ostatnio po raz kolejny czytam Forresta Gumpa - mam słabość do tej książki, jak i do filmu. . Jeśli jakimś cudem jej nie czytałaś, to polecam. A co do samych książek, to jestem fanką pisarzy sensacyjnych - Ludluma, McLeana czy Grishama.
8. Jaka porażka dotknęła Cię najbardziej?
  • Najbardziej bolą te osobiste, ale to dla mnie zbyt delikatny temat jak na forum publiczne.
 
9. Do czego masz słabość?
  • Pierwsze co mi przyszło na myśl, to czekolada z orzechami, ta z okienkiem... potrafię zjeść całą tabliczkę :)

10. Dokąd wyruszysz w wymarzoną podróż?
  • Najchętniej dookoła świata!
11. Masz władzę nad światem przez 6 godzin, co robisz?
  • Wstawiam wszystkim ludziom czipy "żyjcie szczęśliwie i dajcie innym żyć". Mam nadzieję, że uwinęłabym się w 6 godzin ;)

 
Pytania Alicji z bloga Francja-Elegancja:
 
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
  • Zbierałam się do tego tak długo, że aż wstyd... A założyłam bloga, bo polscy siatkarze zostali mistrzami świata :) Jeśli któraś z Was czytała moje pierwsze wpisy, to wie, o co chodzi ;) Jeśli nie czytałyście, to wyjaśniam. Siatkówka to mój ulubiony sport - i do grania i do oglądania. Jest to właściwie jedyna dyscyplina sportowa, której kibicuję. Lubię oglądać mecze i nie przysypiam, jak np. w czasie rozgrywek piłki nożnej;)) Na początku tegorocznych MŚ założyłam się z córką, że jak nasi wygrają, to założę bloga. Jakoś to sobie pokalkulowałam, że szanse są niewielkie, więc raczej moje szanse na bloga będą bliskie zeru. No i się przeliczyłam. Nasi wygrali (hurrrra:)), a ja piszę (też hurra, choć bałam się straszliwie)
2. Dlaczego wybrałaś właśnie taką tematykę?
  • Tematyka to akurat była dla mnie sprawa absolutnie oczywista. Piszę o tym, co uwielbiam i sprawia mi ogromną przyjemność
3. Czy to Twój pierwszy blog?
  • Tu odpowiedź też jest oczywista - pierwszy i na pewno jedyny :)
4. Co myślisz na temat współprac blogerek z różnymi firmami oraz reklam?
  • Jeśli współpracują z firmami zajmującymi się tematyką powiązaną z blogiem, to jestem na tak. Najważniejsze żeby recenzje były rzetelne, a nie pisane "pod firmę". Póki co mam przyjemność współpracować z BPS i staram się być obiektywna w opisach. Choć w moim przypadku bywa to trudne, bo jestem z tych, co do paznokciowych "cudów" podchodzą z entuzjazmem :)
5. Post, z którego jesteś najbardziej dumna lub najbliższy Twemu sercu.
  • Jak dotąd niemal wszystkie moje posty dotyczyły zdobień. Jedne były bardziej, inne mniej udane, ale w napisanie każdego postu włożyłam trochę serca, więc z każdego jestem dumna. Mam w planach napisanie postu w stylu "10 najlepszych zdobień 2014 r." - tyle że na razie są to plany ;)
6. Czy spotkały Cię kiedyś jakieś negatywne doświaczenia związane z blogiem?
  • W realu nie :) Raz przez 3 m-ce miałam powiedzmy "niezbyt uprzejmy komentarz"... Poza tym moje blogowe doświadczenia są jak najbardziej pozytywne.

7. Czy pisanie postów wprowadziło jakieś szczególne zmiany w Twoim życiu?
  • Musiałam wygospodarować nieco czasu na pisanie :) I pstrykanie fotek :D
8. O czym nigdy nie napisałabyś posta?
  • O moich osobistych sprawach... Mogę uchylić rąbka tajemnicy w kwestiach bardziej ogólnych, ale z pewnością nie znajdziecie u mnie posta, gdzie będę Wam się zwierzać z moich problemów. Uważam, że takie rzeczy przeznaczone są tylko dla najbliższych przyjaciół.

9. O czym najbardziej lubisz pisać?
  • Tu odpowiedź w moim przypadku jest znowu oczywista - uwielbiam pisać z zdobieniu paznokci :D
10. Czy znalałaś w blogosferze autorki/autorów, którzy wywarli na Tobie szczególne wrażenie?
  • Oczywiście, jest naprawdę wiele blogów, które mi się podobają. Te, które odwiedzam znajdziecie na moim brogrollu. Jeśli jakiś blog wciska mnie w fotel - to zazwyczaj dzielę się tym faktem na moim fanpage na FB. Tak było np. w przypadku Ciebie Alicjo :))
11. Czy gdyby osoba, której szczerze nie znosisz prowadziła poczytnego bloga, śledziłabyś go?
  • Nie mam pojęcia, co bym zrobiła... Można sobie gdybać, ale póki co nie znam nikogo kto prowadzi blog, a kogo bym nie lubiła. Inna sprawa, że ja jestem z tych, co lubią ludzi i żeby mnie do siebie zniechęcić, trzeba się mocno postarać ;)
 
 
Pytania Joasi z bloga Joanne's Nails Polishes:
 
1. Co zawsze masz w swojej torebce?
  • Klucze, telefon i portfel :) Taki minimalizm po okresie, gdy miałam wszystko, włącznie z podręczną apteczką, gdy moje dzieci były małe. Aha, w zimie mam też zawsze pomadkę ochronną :D
2. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
  • Ogólnie miałam bardzo szczęśliwe dzieciństwo, więc większość wspomnień jest super. Najlepsze to chyba z wakacji, które co roku spędzałam  dziadków i cioci, która jest nauczycielką plastyki. Uwielbiałam jej zwariowane pomysły i to, że zawsze miała dla mnie czas. Robiłyśmy razem mnóstwo świetnych rzeczy, prace - które teraz można by nazwać DIY. Poza tym wakacje u niej zawsze były bez ograniczeń - spanie do południa, spacery o północy, żeby zobaczyć spadające gwiazdy w sierpniu. Albo pakownie się w 5 minut, bo za 15 minut był pociąg w Bieszczady :)) Tak, to zdecydowanie najlepsze wspomnienia :D
3. Czego nie potrafiłabyś wybaczyć przyjacielowi?
  • Normalnie potrafię wybaczyć niemal wszystko, jeśli tylko usłyszę "przepraszam". Nie jestem natomiast w stanie wybaczyć niewierności - miałam niestety jedną taką pseudoprzyjaciółkę, która jak się okazało bardziej lubiła mojego chłopaka, niż mnie... No i przyjaźń się skończyła :(
4. Jakie kolorki na paznokciach lubisz najbardziej? 
  • Mój ulubiony kolor to niebieski w każdym możliwym odcieniu - od delikatnego błękitu, przez turkus, po kobalt i granat. Numer dwa to fiolet, też w pełnej gamie kolorystycznej, przy czym tu preferuję jednak ciemniejsze odcienie.
5. Jak widzisz siebie za 10 lat?
  • Kompletnie się nie widzę ;)) Nie mogę uwierzyć, że mam już tyle lat. Wciąż czuję się jakbym miała osiemnaście... Przypuszczam, że będę już babcią :D A tym samym na świecie pojawi się przynajmniej jedna osóbka, dla której całkowicie stracę głowę :)
6. Czego nigdy byś nie zrobiła?
  • Tu musiałabym wypisać ogromną listę. Na początek takie oczywiste rzeczy, łamiące podstawowe prawa, ale to chyba oczywiste. Z rzeczy, które mnie strasznie denerwują - nigdy ale to absolutnie nigdy, nie wsiadłabym za kierownicę po wypiciu choćby łyka alkoholu. Nie jestem w stanie zrozumieć i jakkolwiek usprawiedliwić pijanych kierowców. Tu jestem nieugięta i zdania nie zmienię, choćby się waliło i paliło, ot co.
7. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
  • Jeśli chodzi o miłość do mężczyzny to raczej nie. Zakochanie - jak najbardziej :) Jak miałam naście lat, to byłam permanentnie w stanie zakochania. Natomiast miłość przychodzi z czasem... albo nie przychodzi, tak też bywa... Inaczej się ma sprawa miłości do dzieci - gdy moje przyszły na świat, nawet jeszcze zanim przyszły, to już kochałam je miłością bezgraniczną. Myślę, że jak kiedyś zostanę babcią, to też będę kochać od pierwszego wejrzenia :))
8. Jaki jest/był Twój ulubiony przedmiot w szkole?
  • Matematyka :) Lubiłam też plastykę, technikę i muzykę. Ale to matematyka, królowa nauk była moim ulubionym przedmiotem. Pochodzę z rodziny o ścisłych umysłach, więc z jednej strony nie miałam z nią nigdy najmniejszych problemów, nawet na studiach... Z drugiej strony miałam wyjątkowe szczęście do nauczycielek matematyki - zawsze trafiałam na takie z pasją podchodzące do swojej pracy.
9. Jaka była najgorsza potrawa, jaką jadłaś?
  • Najgorszy był jeden taki kebab, zakupiony w budce przy dworcu w Krakowie... Byłam wtedy chyba na drugim roku studiów, wracałam do domu, a w brzuchu aż burczało. Na szybko więc postanowiłam coś zjeść. Do domu miałam 40 minut jazdy pociągiem, które w całości spędziłam w "przecudownej" toalecie... Po tej przygodzie przez długi czas miałam kebabo-wstręt ;(
10. Jaki jest Twój obecny KWC?
  • Topy od Wibo - Iron Hard i Gel Like. Kosztują grosze w porównaniu np. z Seche czy Sally Hansen, a są świetne. Nie rozmazują stempli i innych zdobień, szybko wysychają i przedłużają trwałość mani.
11. Jaką radę dałabyś sobie z przeszłości?
  • Tu też brakłoby strony na opisanie ;) Na pewno chciałabym być bardziej przebojowa, asertywna i mniej się przejmować... Tylko jak miałabym to sobie powiedzieć? "Wyluzuj kobieto!" :D
 
 
Pytania Paulinki z bloga Cienistość:

1. Czy lubisz zdobienia paznokci? Jakie podobają Ci się najbardziej?
  • Czy lubię??? Uwielbiam! Ostatnio moje typy to zdobienia sweterkowe, negative spaces czyli prześwity i stemple - moja tegoroczna miłość :) Teraz zaczynam czuć wielki pociąg do one-stroke, więc pewnie wiosennie na moim blogu zaroi się od kwiatowych wzorów.
 
2. Jakie są Twoje kosmetyczne hity wszechczasów i ulubieńcy godni polecenia?
  • Na podobne pytanie w sumie już odpowiedziałam. Może dodam tylko, że bardzo lubię kosmetyki naturalne, takie praktycznie bez środków konserwujących. Mam raczej wrażliwą cerę i wiele kosmetyków mnie uczula...
3. Kiedy najczęściej czytasz blogi i jak to wygląda? Siadasz wieczorem z kubkiem herbaty przy komputerze czy może przeglądasz posty na komórce siedząc w autobusie? ;)
  • Opcja nr 1 to cała ja - czytam i piszę późnym wieczorem z kubkiem herbaty z cytrynką :) Często wypijam nawet 2 albo 3 kubki :)
4. Jakie blogi najchętniej czytasz? Które z nich są Twoimi ulubionymi?
  • Na to pytanko również już odpowiedziałam wcześniej :) Zapraszam do blogrolla!
5. Czy kupujesz coś pod wpływem blogów i vlogów?
  • Tak, jeśli chodzi o kosmetyki, to właściwie zawsze kupuję je po sprawdzeniu, co o nich piszą blogerki :) Dzięki blogom odkryłam m.in płytki do stemplowania, w których jestem zakochana.
6. Jak często inspirujesz się postami DIY i robisz coś sam/a w domu?
  • Często, nawet bardzo często :) Jak pisałam już wcześniej, mam ciocię plastyczkę, która jest niewyczerpaną kopalnią pomysłów. Często przyjeżdżając do nas przywozi mnóstwo ciekawych rzeczy i dosłownie tony książek i ozdóbek wszelkiej maści. W domu z dziećmi często robimy różne ozdoby sezonowe - ostatnio np. śliczne cekinkowe bombki na choinkę :) Poza tym mam męża stolarza, więc u nas w domu wiecznie "coś się robi". Moglibyśmy wspólnie pisać rodzinny blog o DIY :D
7. Jakie posty blogowe czytasz najchętniej? Jaka kategoria najbardziej Cię interesuje?
  • Tu odpowiedź nasuwa się sama - uwielbiam oglądać zdobienia paznokci i czytać posty z nimi związane.
8. Jaki jest Twój ulubiony sport? Jaki rodzaj aktywności fizycznej najbardziej Ci odpowiada?
  • Bez dwóch zdań - siatkówka :) Choć masakruje mi paznokcie, uwielbiam się wyżyć na piłce w grupie znajomych. To mój najlepszy niezawodny antydepresant. Lubię też inne sporty, właściwie to próbowałam chyba każdego, z którym miałam kiedykolwiek styczność. Na szczęście udało mi się zaszczepić też miłość do sportu w moich dzieciach i jak były mniejsze, to miałam często cały tydzień zajęty przez wożenie ich na różne zajęcia. Teraz córka wozi się sama ;) A syn na większość treningów biega na nogach.
9. Czy lubisz gry komputerowe?
  • Dorastałam w erze bezkomputerowej :) Pierwszy komputer mieliśmy w domu, gdy byłam w liceum, więc ominęła mnie mania gier. Nie pociągają mnie kompletnie, ale lubię z dzieciakami grać na X-boxie - najczęściej tańczymy, gramy w tenisa lub siatkówkę (a jakże;)
10. Czy lubisz robić zdjęcia? Jak często sięgasz po aparat i czy korzystasz z jakichś programów graficznych?
  • Jestem absolutną amatorką zarówno w robieniu zdjęć, jak i w ich obróbce. Często pstrykam fotki swojej rodzinie, sama mam mało swoich zdjęć... Jednak ich poziom jest całkowicie amatorski. Planowałam kiedyś zapisać się na kurs, ale na planach się skończyło ;) Co do obróbki zdjęć, to mam jakiś darmowy program, którego nazwy nawet nie pamiętam... Dzieci pokazały mi, jak mam podpisać zdjęcie i inne podstawowe funkcje. Jak czegoś nie ogarniam, to proszę je o pomoc :)
11. Czy jesteś kociarą? ;)
  • Bardziej psiarą :)) Ogólnie lubię jednak wszystkie zwierzaki. W tej chwili mamy w domu psiaka Pioruna i chomika Giganta.
 
Pytania Jagody z bloga Mój Jagodowy Świat:
 
1. Gdybyś miała wehikuł czasu gdzie byś pojechała ??
  • Pytanie powinno brzmieć, gdzie ja bym nie pojechała ;) Byłoby chyba łatwiej odpowiedzieć... Bo tak to muszę dać jedyną sensowną odpowiedź - gdzie tylko by mi się zachciało w danej chwili:)

2. Twój ulubiony film i dlaczego ??

  • Mam dwa, które zawsze poprawiają mi humor i przywracają wiarę w ludzi. To "Forrest Gump" i "Dzień Świstaka". Obydwa skrajnie różne, obydwa uwielbiam i oglądałam chyba po 20 razy :D

3. Rozpuszczalna czy parzona ??

  • Co najwyżej macchiato... ale normalnie zamiast kawy wybieram herbatę z cytrynką :)

4. Jakiego języka chciałbyś się jeszcze nauczyć ??
  • Hiszpańskiego - zabieram się do jego nauki prawie tyle, ile do pisania bloga... czyli naprawdę długo ;)
5. Twój sposób na relaks ??
  • Kubek z herbatą, wygodny fotel i jazda do czytania blogów :) Od dłuższego czasu najlepiej się tak relaksuję. Po małym maratonie po moich ulubionych blogach od razu mam lepszy humor :)
6. Za co najbardziej lubisz siebie ?
  • Paradoksalnie za to, co uważam za swoje wady... Pisałam o tym nieco wyżej. Za to, że nie jestem asertywna i nie potrafię odmawiać. Tak, mam przez to zawsze coś do zrobienia, ale też jak czegoś potrzebuję, to jest wiele osób, do których mogę się zwrócić. Za to, że się przejmuję i nie boję się do tego przyznać. Czasami wolałabym mieć serce ze stali, ale chyba bym siebie nie lubiła...
7. Co najbardziej cenisz w innych ?
  • Tolerancję dla odmiennego zdania, poczucie taktu, szczerość - cechy, które wydaje mi się gdzieś zanikają u ludzi :( I odwagę bycia sobą.
8. Twój niezawodny kosmetyk
  • O tym też już pisałam nieco wyżej :)
9. Najbardziej tęsknisz za ......
  • beztroską z dzieciństwa... moim tatą, który zmarł 6 lat temu... przyjaciółmi, którzy przeprowadzili się na koniec świata i nie mam z nimi kontaktu...
10. Twoja wymarzona praca...
  • to taka, którą wykonywałabym z przyjemnością... Patrząc na moją pasję, jaką jest malowanie paznokci, to powinnam zostać manicurzystką ;)
 
11. Najwięcej radości sprawia mi ...
  • bardzo wiele rzeczy :D Tak ogólnie to spędzanie czasu z najbliższymi i przyjaciółmi. A z przyziemnych rzeczy - oczywiście malowanie paznokci :))
 
OK, tyle o mnie. Jeśli jakimś cudem to przeczytałyście, to będę w szoku!
 
 

I na koniec chyba najważniejsze! Z tym miałam spory problem, bo najchętniej nominowałabym wszystkie dziewczyny z mojego blogrolla ;) Ale formuła LBA jest taka, że mamy wybrać blogi o mniejszej liczbie obserwatorów, czyli z założenia nowopowstałe. Po wielkich przemyśleniach nominuję do LBA:
 
Anetkę z bloga Not Copy A Cat
Elizę z bloga Me, myself and my nails
Terii z bloga Kolorowy Świat Terii
Ituu Itk z bloga Lakierem po paznokciach
Adę z bloga Lakierowo
 Loonię z bloga My little world
Kasię z bloga Rainbow on my Nails
Kasię z bloga Life by DaaisyK
Olę z bloga Nailmouflage
Igę z bloga IgaSzaNails

Swoje pytania bezczelnie odgapię od Alicji:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Dlaczego wybrałaś właśnie taką tematykę?
3. Czy to Twój pierwszy blog?
4. Co myślisz na temat współprac blogerek z różnymi firmami oraz reklam?
5. Post, z którego jesteś najbardziej dumna lub najbliższy Twemu sercu.
6. Czy spotkały Cię kiedyś jakieś negatywne doświaczenia związane z blogiem?
7. Czy pisanie postów wprowadziło jakieś szczególne zmiany w Twoim życiu?
8. O czym nigdy nie napisałabyś posta?
9. O czym najbardziej lubisz pisać?
10. Czy znalałaś w blogosferze autorki/autorów, którzy wywarli na Tobie szczególne wrażenie?
11. Czy gdyby osoba, której szczerze nie znosisz prowadziła poczytnego bloga, śledziłabyś go?

Dzięki za poświęcenie mi chwili :)
Buziaki i zapraszam jutro na nowe zdobienie!
Kasia