wtorek, 13 stycznia 2015

Nail Stamping Challenge - Week 1: Pink & Yellow

Hej dziewczyny!

Dziś przychodzę z krótkim postem, pokazuję co dziś zmalowałam i zmykam :)
Ponieważ pokończyło się większość projektów, w których brałam udział, musiałam poszukać kolejnego :D I tak trafiłam na blog Lory i jej stemplowy projekt. Dziś się zaczyna - jeśli ktoś ma ochotę dołączyć, to w imieniu organizatorki serdecznie zapraszam! Banerek z boku bloga przeniesie Was na blog Lory :)
Tydzień 1 to kolory żółty i różowy. A to moja propozycja, w której oprócz żółtego i różowego przemyciłam białe stemple:
 





 
Jako baza - gradient wykonany lakierami: ciemnoróżowym China Glaze 179 Limbo Bimbo, jaśniejszym Sally Hansen CSM  I Pink I Can oraz żółtym Zoya Pippa. Na całość białe stemple wykonane lakierem Sally Hansen CSM Bleach Babe. Wykorzystałam moją nowiutką płytkę BP-007, zakupioną w sklepie Born Pretty Store. Na całość top i żółte półperełki też z BPS.
Płytkę możecie kupić w tej chwili w cenie 5,99$ tu: KLIK, a karuzelkę z półperełkami w cenie 5,23$ tu: KLIK. Gdybyście miały ochotę na któryś z tych produktów, skorzystajcie z mojego kodu zniżkowego XGL91, a otrzymacie 10% rabaciku :)
 
Buziaki,
Kasia

http://www.nailwonderland.hu/2015/01/nail-stamping-challenge-felhivas.html