piątek, 30 stycznia 2015

Nail Stamping Challenge - Week 3: Blue & Green

Hej dziewczyny!

Dziś udało mi się wcześniej znaleźć troszkę czasu na pisanie :) No więc nadrabiania zaległości ciąg dalszy...I jak w tytule - chciałam Wam pokazać zdobienie na trzeci tydzień projektu stemplowego Lory - tym razem w kolorach niebiesko-zielonych:






Paznokcie w odcieniach zieleni to u mnie dość niecodzienny widok, ale skoro nadarzyła się okazja, to są ;) Wyszło trochę w świątecznym klimacie... tak mi się przynajmniej wydaje.
A teraz po kolei: na dobry początek ulubione tło do stempli w moim wykonaniu czyli gradient. Użyłam do niego 3 lakierów: niebieskiego Orly Skinny Dip, jasnozielonego Julep Leah, i ciemniejszej zieleni od Safari. Gotowy gradient pociągnęłam cudnym topikiem Orly Prisma GLS Silver. I na koniec stemple - czarne, zrobione niezawodnym Sally Hansen CSM Onyx. Wykorzystałam już po raz kolejny płytkę BP-L003, zakupioną w sklepie Born Pretty Store. Możecie ją kupić tu: KLIK w cenie 5,99$. Dodatkowo nieostemplowane paznokcie ozdobiłam zielonymi kwadracikami z karuzelki też z BPS - do kupienia tu: KLIK w cenie 3,95$ (dostępne są 4 wersje kolorystyczne tych karuzelek). Tradycyjnie - zachęcam do skorzystania w trakcie zakupów z mojego kodu XGL91 - korzystając z niego dostaniecie 10% rabatu :))

http://www.bornprettystore.com/
 
Jeśli chodzi o moje zdobienie, to właściwie już wszystko. Zachęcam też do obejrzenia prac innych dziewczyn biorących udział w projekcie - wystarczy kliknąć na linki poniżej!
Przesyłam buziaki,
Kasia
 

zBLOGowani.pl