sobota, 3 stycznia 2015

ZBIOROWE MALOWANIE II - tydzień 6 - szampański Sylwester

Hej dziewczyny :)

Dziś będzie u mnie bardzie normalnie, tzn. normalnie jak na mnie :D
Wczoraj się nieco rozpisałam, przy okazji udało mi się też skończyć nowe zdobienie - tym razem przygotowane na ostatni już tydzień projektu Zbiorowe Malowanie II Alinki z bloga Lilang Baso.
Temat podobnie jak moje ostatnie zdobienie dotyczy Sylwestra. Alinka dała nam fotki mające posłużyć jako inspiracja:
 
 
Skorzystałam z tej inspiracji dość luźno :) Właściwie to byłam wierna jedynie kolorom i oto, co udało mi się wczoraj zmalować:



 
Miałam zamiar zrobić gradientową bazę, ale skończyło się na saran wrapie. Najpierw czarny Sally Hansen CSM Onyx, a na niego brązowy Wibo Extreme Nails nr 541. Efekt tak mi się spodobał, że chyba niebawem go powtórzę. Musicie mi uwierzyć na słowo, bo fotki nie oddają nawet w połowie uroku powstałej bazy. Niestety mój aparat prosi się o wymianę na nowszy model... Muszę się mocno namęczyć, bo powstają mi dziwne "przebłyski" w najmniej oczekiwanych miejscach... Ale wracajmy do tematu :) Na kciuku i palcu serdecznym ograniczyłam się do naklejenia złotego kwadracika z karuzelki zakupionej w Born Pretty Store. Na pozostałych paznokciach najpierw farbkami akrylowymi namalowałam zdobienia, a następnie powstałą lukę wypełniłam złotym Inglot nr 224. Na całość nałożyłam top matujący. I voila - mani gotowe :)
 
Dziś się już więcej nie rozpisuję. Chyba wczoraj wystarczająco zamęczyłam Was swoim postem ;)
Do zaś, a póki co przesyłam buziaki,
Kasia