piątek, 9 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Tydzień 6 - Mróz mocno trzyma

Hej!!!

Mam na dziś naszykowane do pokazania zdobienie na Zimowy projekt Asi z bloga asiulcowaa. Kolejny tydzień w klimacie iście zimowym... w końcu "mróz mocno trzyma" :) A jak trzyma, to trzeba się ciepło ubrać. Zatem ubrałam się ciepło i moje pazurki też :D 
 





 
No i wyszło na to, że u mnie kolejna wersja "sweterków" :) Cóż, mam słabość do tych wzorków, a na obecną porę roku są idealne.
Jeśli chodzi o wykonanie: baza to seledynowy China Galze 1221 Highlight Of My Summer. Na nim różne wariacje sweterkowe wykonane farbkami akrylowymi. Dodatkowo na kciuku stempelkowa naklejka wykonana czerwonym lakierem Sally Hansen CSM nr 570 Right Said Red, przy użyciu płytki BP-01, zakupionej w Born Pretty Store. Cała płytka iście zimowa:
 
 
Gdybyście miały ochotę ją kupić, to znajdziecie ją tutaj: KLIK. Kosztuje w tej chwili 2,99$, ale możecie skorzystać z mojego kodu XGL91 i dostaniecie 10% rabatu :)
Aha, zapomniałabym kompletnie ;) Na koniec pociągnęłam paznokcie matującym topem Orly Matte Top, bo w takiej matowej wersji podobają mi się bardziej.
 
Mam nadzieję, że i Wam spodobają się moje sweterki:)
 
Dziś mam w planach skończyć jeszcze jeden wielgaśny post i jak dobrze pójdzie jutro pojawi się na blogu. A na razie przesyłam buziaki!
Kasia