piątek, 30 stycznia 2015

Zimowy Projekt - Tydzień 7 - Zasnął dawno cichy las

Hej dziewczyny!

Właśnie się zorientowałam, że mój ostatni post napisałam prawie tydzień temu... wstyd mi... lenia miałam. Na szczęście tylko do pisania, bo w międzyczasie zrobiłam 3 zdobienia, no i zaglądałam do Was na blogi i FB :) Tylko jakoś nie bardzo miałam czas na skupienie i napisanie kilku sensownych zdań na temat moich pazurków...
No więc od dziś nadrabiam zaległości. Zacznę od tych największych, bo zdobienie, które dziś Wam pokażę naszykowałam na 7 tydzień Zimowego projektu Asi z bloga asiulcowaa. Dodajmy - projektu, który miał osiem tygodni, a już się skończył... Zatem mam jeszcze jeden tydzień w plecy ;)
Ale do rzeczy - tydzień 7 - "zasnął dawno cichy las" i moje zdobienie:
 




 
Ogólnie nie bardzo wiedziałam, co mam zrobić na ten projekt. Zima stanowczo mi się już znudziła na paznokciach, wolę teraz lekki powiew wiosny. Ale jak się już podjęłam udziału w projekcie, to należałoby go skończyć :) No i zmalowałam to, co widać - to taka uproszczona wersja mojego widoku z okna w sypialni (mam to szczęście, że mam las za płotem:)
Tło - to jak widać niebiesko-fioletowy gradient. Jako bazę pod niego użyłam białego Wibo Extreme Nails 25, a do jego wykonania: granatowego Sally Hansen X-treme Wear 250 Blue It, niebieskiego Essie Rock the Boat, liliowego Rimmel Salon Pro 312 Ultra Violet i ciemniejszego Inglot 956. Drzewa oprószone śniegiem zmalowałam farbkami akrylowymi, a na koniec całość przykryłam śnieżnym topem Lovely Top Jewels nr 4. No i tyle w tym temacie, tydzień 7 uważam za zamknięty ;)
 
Przesyłam buziaki,
Kasia

zBLOGowani.pl