środa, 11 lutego 2015

Walentynkowy konkurs u Ewelainy - czyli mani usłane polnymi kwiatami

Hej dziewczyny!

Bardzo chciałam nadrobić zaległości w pisaniu, ale ciągle brakuje mi czasu... coś ostatnio nie mogę złapać zakrętu... Nie wdając się w szczegóły - dziś będzie szybki post. Kolejne walentynkowe mani, tym razem zmalowane na minikonkursik u Ewelainy:
 
http://ewelaina.blogspot.com/2015/02/28-walentynkowy-konkurs.html#comment-form
 
Z założenia mani choć walentynkowe miało być "bez odcieni czerwieni oraz różu"... No więc jest mega kolorowo :) Trochę czerwieni przemyciłam, ale mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone ;))
 






Jako bazy pod malunki użyłam nieco transparentnego cudnego lakieru Sally Hansen CSM 150 Angel Wings. Polne kwiatuchy zmalowałam farbkami akrylowymi. Na całość oczywiście top :) I jeśli chodzi o opis wykonania to właściwie wszystko ;)
 
Przy okazji - dla osób, które nie obserwują mnie na FB - rozdanie zakończone wczoraj wygrała Pani Ilona Dudek :)
 
 
Ilonce gratuluję, a reszcie życzę szczęścia następnym razem! Jeśli się uda, to jeszcze w tym miesiącu będę miała nowy konkurs, tym razem ze sponsorem w postaci BPS :) Jeśli przymierzacie się do zakupu u nich, wykorzystajcie mój kod rabatowy XGL91 - brakuje tylko 1 osoby, która skorzysta z kodu i BPS zasponsoruje konkurs, w którym do wygrania będzie voucher na zakupy o wartości 20$ :)) Także gorąco zachęcam do użycia kodu :D
 
http://www.bornprettystore.com/

Przesyłam buziaki na dobranoc :)
Kasia