czwartek, 19 lutego 2015

Konkurs PRZYWOŁUJEMY WIOSNĘ!!!

Hej dziewczyny!!!

Wracam o stałej porze z obiecaną niespodzianką:))
Jak wiecie od jakiegoś czasu współpracuję ze sklepem Born Pretty Store - otrzymuję od nich produkty do testów, a dla swoich czytelników mam kod dający 10% rabatu na zakupy. Wczoraj dostałam wiadomość od BPS, że mój kod został wykorzystany 10 razy:)) Co to oznacza? Oczywiście świętowanie! Dostałam dla Was voucher na 20$, który będzie nagrodą za udział w konkursie. No i właśnie konkurs... Długo się zastanawiałam, jaką powinien mieć formę - zwykłe rozdanie czy też coś więcej. No i pomyślałam, że skoro jest to wyjątkowa nagroda musi być też coś wyjątkowego. Stąd mój pomysł - będzie KONKURS :)) Mój pierwszy prawdziwy!

Banerek do konkursu, nad którym męczyłam się ostatnią godzinkę (wiem długo... ale w tematach graficznych biegła nie jestem;) zdradza wiele:


Kto do mnie zagląda, powinien wiedzieć, że wiosna to jest ten okres, który kocham bezgranicznie i na który czekam z utęsknieniem:) Stąd moja akcja - pokażmy zimie, że mamy jej dość i chcemy wiosny.

Czekam na Wasze prace inspirowane wiosną - co tylko Wam przyjdzie na myśl! Piękne wiosenne manicure, a może boski makijaż w wiosennym klimacie? Puśćcie wodze wyobraźni:)) Piszecie bloga o włosach? Z przyjemnością oglądnę wiosenne fryzury! A może jesteś mistrzynią cukiernictwa i robisz niesamowite wypieki? Ten konkurs jest także dla Ciebie! Tu nie ma żadnych ograniczeń:)) Zróbmy zimie "pa pa" i pokażmy, że chcemy już wiosny:)


Zasady są proste:
1. Konkurs jest przeznaczony dla publicznych obserwatorów mojego bloga
2. Na prace czekam cały miesiąc do 19 marca - mam nadzieję, że w tym czasie znajdziecie chwilkę, aby coś wymyślić:)
3. Jeśli jesteś blogerką opublikuj post z konkursową pracą - będę wdzięczna, jeśli zamieścisz baner konkursowy u siebie (nie jest to jednak warunek konieczny)
   Jeśli nie piszesz bloga, a chciałabyś wziąć udział w konkursie - no problemo :) podeślij mi swoją pracę na maila lub opublikuj na mojej tablicy na fanpage na FB: Pretty Nails by Kasia
4. Wśród zgłoszonych prac wylosuję jedną, której autorka otrzyma voucher wartości 20$ do wykorzystania w sklepie Born Pretty Store !!! I wyda go na co tylko zechce :)
5. Dodatkowo - już całkiem od siebie - dla dziewczyn, których prace szczególnie poruszą moje serducho - mam naszykowane drobne niespodzianki :)) Także bardzo zachęcam do udziału!
6. Będę wdzięczna za udostępnienie info o konkursie - na blogach, FB, G+ - gdzie tylko macie ochotę :)) Nie jest to absolutnie żaden warunek, ale będzie mi bardzo miło, jeśli w konkursie weźmie udział jak najwięcej osób:)

Pomyślałam, że fajnym pomysłem byłoby zrobienie galerii z Waszymi pracami. Dlatego też stworzyłam ją w InLinkz:) Jeśli korzystałyście już z tego typu galerii, to wiecie, o co chodzi. To kod do galerii:

<!-- start InLinkz script -->
    <div class='InLinkzContainer' id='497877' >
    <a  rel='nofollow' href="http://new.inlinkz.com/luwpview.php?id=497877" title="click to view in an external page.">An InLinkz Link-up</a></div>
    <script type='text/javascript' src='//static.inlinkz.com/cs2.js?v=116'></script>
<!-- end InLinkz script -->

Dla osób, które jeszcze nie korzystały - wyjaśniam w skrócie:) Po napisaniu posta - należy się przełączyć na tryb "HTML" i na samym końcu wkleić podany kod. Następnie - już po opublikowaniu posta pojawi się Wam u dołu galeria - będzie się ona zapełniała w trakcie dodawania prac przez uczestniczki konkursu (i w każdym momencie będziecie widziały, kto i co już opublikował:). Aby dodać swój post do galerii wystarczy kliknąć przycisk "Add your link", a następnie wpisać link konkursowego posta i wybrać zdjęcie, które będzie miniaturką:) Mam nadzieję, że udało mi się to wyjaśnić w miarę dokładnie. 
Wasz post z galerią powinien wyglądać mniej więcej tak: KLIK
W razie wątpliwości kliknijcie w poniższy banerek - znajdziecie tam filmik instruktażowy :)) Możecie się też zarejestrować na stronce - rejestracja jest bezpłatna, a stronka ma wiele świetnych podpowiedzi, jak zwiększyć ruch na blogu :)



Gdybyście mimo wskazówek miały problem z galerią - napiszcie w komentarzu, pomogę :))

Z organizacyjnych spraw to już chyba wszystko :) Pozostaje mi tylko życzyć Wam miłej zabawy przy przywoływaniu wiosny! Mam nadzieję, że znajdzie się sporo chętnych do wygonienia zimy :)

Przesyłam gorrrrące buziaki
Kasia