środa, 18 lutego 2015

Nail Stamping Challenge - Week 5: Nude & Gold

Hej dziewczyny :)

To znowu ja ;) Chciałam Wam pokazać zdobienie na kolejny tydzień projektu stemplowego Lory - dziś rządzi złoto i nude. Nie będę się zbyt rozpisywać, bo w planach miałam maraton po moich ulubionych blogach, więc pokazuję i zmykam oglądać i czytać, co tam u Was słychać :)
Zdobienie jest sprzed tygodnia, nieco w klimacie walentynkowym. Przepraszam z góry za jakość zdjęć... mój aparat kończy już swój żywot :(






Na początek pomalowałam paznokcie białym Sally Hansen CSM Bleach Babe, który był bazą dla gradientu. Sam gradient w odcieniach nude z domieszką brązu wykonałam lakierami: OPI Don't Pretzel My Buttons, OPI You don't know Jacques i Wibo Extreme Nails nr 541, następnie przykryłam go złotawą mgiełką Sephora by OPI Already Famous. Kolejny krok - stemple :) Wykorzystałam czarny lakier Sally Hansen CSM Onyx i płytkę Hehe 005. Na 3 paznokciach po prostu odbiłam chevronkowy wzór i ozdobiłam czarnymi cyrkonkami. Na 2 paznokciach mam stemplowe naklejki w kształcie serduszek - pokolorowałam je beżowym OPI Don't Pretzel My Buttons i złotym Inglot nr 224. No i voila - gotowe :)

Zachęcam do oglądnięcia prac innych dziewczyn:



Buziaki i do zaś!
Kasia