niedziela, 22 lutego 2015

Nail Stamping Challenge - Week 6: Sands & Glitters

Hej moje kochane!
To znowu ja ;) Miałam sobie dziś zrobić przerwę od pisania postów, ale zrobiłam rano zaległe mani na projekt stemplowy Lory - i tak mi się spodobało, że muszę je Wam pokazać;) Niby nic wyjątkowego, a nie mam ochoty go zmieniać przez najbliższe dni...
W 6 tygodniu projektu Lory miały rządzić piaski i glittery - mój wybór dokonał się ekspresowo, bo akurat przyszedł do mnie nowy lakierek Morgan Taylor, wygrany w konkursie na FB - taki piękny, że po prostu musiałam go użyć. 
Nie przedłużając - moje zdobienie z nowym glitterkiem w ulubionym kolorze:








Zacznę od tego, co najprostsze - na 2 paznokciach mam granatowy lakier Sally Hansen CSM 812 Nightwatch, zmatowiony topem Orly i ozdobiony ćwieczkami z BPS (plus 1 kropeczką wykonaną piaskowym OPI Liquid Sand Solitaire). Na pozostałych paznokciach mam gradientową bazę wykonaną lakierami (od najjaśniejszego): Essie Rock the Boat, Zoya Yummy i ponownie SH Nightwatch. Na delikatnie zrobionym gradiencie położyłam warstwę nowego ślicznotka Morgan Taylor If the Slipper Fits i ostemplowałam Nightwatchem. Wykorzystałam wzorek z płytki B.03 mind blown. No i gotowe:)

Zachęcam do zerknięcia na prace pozostałych uczestniczek projektu:




Dziś to wszystko. Przypominam jeszcze o moim wiosennym konkursie:)


Buziaki,
Kasia