piątek, 27 lutego 2015

Nail Stamping Challenge - Week 7: Ombre?... Gradient :)

Hej dziewczyny!

Dziś nieco wcześniej, bo później zwalają mi się na głowę znajomi, a nie chcę powiększać i tak sporych zaległości w pisaniu... Do pokazania mam zdobienie przygotowane na ostatni już tydzień projektu stemplowego Lory - tym razem na tapecie ombre... na właśnie takie ombre nie ombre - tak naprawdę będzie gradient, ale mniej tradycyjny, bo dla odmiany postanowiłam zrobić cieniowanie w pionie:








Żeby sobie nieco ułatwić to mani najpierw pomalowałam całe paznokcie zielonym China Glaze 720 Paper Chasing, a dopiero później zrobiłam gradient dwoma odcieniami granatu: jaśniejszym China Glaze 963 Blue Iguana i ciemniejszym Kure Bazaar Rock Star. Całość zmatowiłam topem Orly. Na 3 paznokciach odbiłam złote stemple korzystając ze świetnego lakieru do stempli ze sklepu Born Pretty Store oraz płytki Hehe 005, kupionej u BlueBerry.
Lakier możecie nabyć obecnie w promocji za 3,99$: KLIK (wysyłka oczywiście gratis). Kupując przy okazji inne nieprzecenione rzeczy skorzystajcie z mojego kodu rabatowego:)

Zachęcam też do obejrzenia prac innych dziewczyn biorących udział w projekcie!


Przypominam też o moim wiosennym konkursie, gdzie na szczęśliwca czeka voucher o wartości 20$ do wydania w BPS :))


Buziaki,
Kasia