piątek, 20 lutego 2015

Projekt NAILART - tydzień 2: Mrrrauu - Animal print

Hejjjjj!

Siedzę i myślę, co by tu mądrego dziś napisać... i powiem Wam, że mam pustkę w głowie - chyba żyję już weekendem, a mój mózg broni się przed jakąkolwiek formą wysiłku ;) Nie będę go zatem zmuszać do nadmiernej pracy - pokażę Wam fotki i zmykam. Może wreszcie uda mi się położyć spać przed północą...
Na dziś naszykowałam zdobienie przygotowane na projekt Sabi - tydzień drugi ze zwierzęcymi motywami. Nie będę dziś wyjątkową indywidualistką - mam mani w tygrysio-panterkę ;)) Taki mały koci miks, w kolorach niewystępujących w naturze:






Małe co nieco o lakierkach:
Baza to OPI Don't Pretzel My Buttons. Do gradientu i wzorków użyłam ponadto lakierów Sally Hansen z serii CSM: jaśniejszego Cherry, Cherry Bang Bang! i ciemniejszego Angel Bite. Na gotowe zdobienie dołożyłam jeszcze top matujący Orly - w tym wydaniu zdobienie wydaje mi się ciekawsze :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Mi się nosiło wyjątkowo dobrze - nawet moja córcia stwierdziła, że muszę jej zrobić takie same (i resztę wieczoru spędziłam nad jej mani;)

Przypominam Wam jeszcze o moim konkursie - gorąco zachęcam do udziału :))

Buziaki,
Kasia