poniedziałek, 9 lutego 2015

Projekt u Aggi eN - tydzień 1: Państwo - POLSKA

Hej dziewczyny!

Wracam po przerwie - w pisaniu tylko ;) Znowu narobiłam sobie zaległości z publikacją postów, więc jak się uda w tym tygodniu będzie prawdziwy maraton... Na początek mam dla Was zdobienie przygotowane na projekt Aggi eN - czyli zabawę w państwa-miasta. Tydzień pierwszy - państwo... Mój wybór chyba dość oczywisty, nie będę tu oryginalna, bo kilka dziewczyn zmalowało już podobnie jak ja - a więc mani w narodowych barwach. Polska górą!
 



 
 
Kolory to oczywista oczywistość :)) Biel - Sally Hansen CSM Bleach Babe, czerwień - Orly Forever Crimson - zdobienie miało przypominać flagę powiewającą na wietrze, stąd faliste linie. Na kciuku - stempel w kształcie orła z płytki BP-L007, nieco podrasowany złotym lakierem Inglot nr 224.
Jak otrzymałam tą płytkę, to od razu wiedziałam, że orzełek wyląduje na moich paznokciach w takiej właśnie scenerii. Okazji wcześniej nie miałam, ale jak się przydarzyła, to przynajmniej nie musiałam się zastanawiać nad koncepcją tego zdobienia.
 
Jeśli macie ochotę zerknąć na inne prace dziewczyn biorących udział w projekcie, to wystarczy kliknąć na linki poniżej:



Na koniec jeszcze chciałam przypomnieć - gdybyście miały ochotę na zakupy w sklepie Born Pretty Store - zachęcam do korzystania z mojego kodu XGL91, z którym Wasze zakupy będą tańsze o 10% ;))
Płytkę BP-L007 możecie kupić tu: KLIK w cenie 5,99$
 
pędzelek do kupienia tu: KLIK w cenie 5,98$
więcej ciekawych przedmiotów do zdobienia paznokci znajdziecie w dziale nail-art.

OK, na dziś wystarczy ;)
Buziaki,
Kasia