sobota, 21 lutego 2015

Projekt u Aggi eN - tydzień 2: Miasto - Paryż

Hej dziewczyny!

Dziś kolejny tydzień kolejnego projektu ;) Nieźle się wkręciłam w projekty, ale dziewczyny wymyśliły takie super tematy, że aż żal byłoby nie brać w nich udziału... Tym razem mam dla Was zdobienie przygotowane na projekt Aggi eN - czyli zabawę w państwa-miasta. Tydzień drugi - miasta. Oryginalna znowu nie będę - pierwsze miasto, jakie mi przyszło do głowy to Nowy York... Ale takie zdobienie już robiłam i na razie nie chciałabym się powtarzać - gdybyście miały ochotę na nie zerknąć, to zapraszam do posta: KLIK
Miasto, które zaraz po Nowym Yorku przyszło mi na myśl to Paryż :)) Tak, wiem - zdobień z wieżą Eiffla krąży wiele po internecie, więc i ja dokładam swoje co nieco:






Paryż - przynajmniej w teorii stolica elegancji... nie wiem dlaczego, ale jak o nim myślę to od razu widzę 2 kolory: szary i pudrowy róż. Takie też kolorki postanowiłam wykorzystać w swoim zdobieniu. Baza w kolorze bardzo delikatnego różu (nie jest to ecru, choć chyba tak wygląda na fotkach) - użyłam tu prawie przeze mnie zapomnianego lakieru Julep Holly. Na 2 paznokciach mam dodatkowo żelkowo-ciasteczkowy Nails inc. nr 173 Sugar House Lane. Na pozostałych trzech gradient wykonany Julepem i szarymi lakierami: Avon Nailwear Pro+ P621 i OPI Nein! Nein! Nein! OK Fine! Malunki wykonane farbką akrylową (której brak na fotce). Całość podobnie jak poprzednie moje mani - pokryta matującym Orlikiem. No i mamy moją wersję Paryża ;)

Jeśli macie chwilkę, zachęcam do zerknięcia na prace pozostałych uczestniczek projektu:


Buziaki,
Kasia