środa, 25 lutego 2015

Projekt u Aggi eN - tydzień 3: Recz - balony... baloniki :)

Hej kochane moje!

Najwyższa pora na kolejny projekt ;) Dziś zabawa w państwa-miasta Aggi eN - tydzień trzeci - rzecz. U mnie ta rzecz w liczbie mnogiej, bo na paznokciach wylądowały 3 balony :)






Na początku było milutko: zrobiłam niebieski gradiencik lakierami Essie: Rock the Boat, Lapiz of Luxury i Essie Avenue Maintain. Później zaczęły się schody... Wzięłam swoją niedawno zakupioną płytkę XIUYA-16 - taka podróbka MoYou ;) No właśnie - podróbka... jakość wzorów masakra, praktycznie większość nie miała ochoty współpracować. Z założenia miałam zrobić białe stemplowe chmurki, małe czarne ptaszki i wielokolorowe balony. Wszystko fajnie ALE ani jedna chmurka nie chciała się odbić... podobnie z ptaszkami... nawet balony odmawiały jakiejkolwiek pomocy :( Nieco wkurzona wyciapałam chmurki gąbeczką, a ptaszki namalowałam cienkim pędzelkiem. Udało mi się też odbić 3 balony - niezbyt dokładnie, bo musiałam część domalować pędzelkiem, a ten w kropeczki całkiem przyciąć u góry. Wymalowałam je złotym Sally Hansen Diamond Strenght nr 504 Infinity Band, srebrnym Sally Hansen X-treme Wear Disco Ball i metaliczną czerwienią Avon Gel Finish P813. No i udało mi się skończyć...
Płytki nie polecam :( Dam jej jeszcze szansę i spróbuję wzorów z dołu, ale mam nauczkę na przyszłość - za 2 podróbki miałabym 1 oryginał, którego jakość jest nie do podważenia. Tutaj wzory są stanowczo za płytko wyżłobione, poza tym część z nich jest krzywa. Zawiodłam się...
Mam nadzieję, że choć mani się Wam spodoba:)
Przesyłam buziaki,
Kasia