wtorek, 3 lutego 2015

Przedwalentynkowe ROZDANIE z płytką BP-L005

Hej dziewczyny!

Dziś szybciutki krótki post - jak w tytule mam dla Was prezent :)) Dostałam dziś paczuszkę niespodziankę ze sklepu Born Pretty Store. Po raz pierwszy niestety kompletnie nie trafili z prezentem, tzn. jest świetny bo to duża płytka, ale niestety ją już mam... Ale nie jest tak źle - mam okazję obdarować którąś z Was :D
 
A oto prezent, którym mam zamiar obdarować jedną z Was - płyteczka BP-L005. Możecie ją kupić tu: KLIK, kosztuje w tej chwili 5,99$. Ale u mnie możecie ją otrzymać gratis!
 
Płytka jest naprawdę świetna - ma aż 21 dużych wzorków, więc daje ogrom możliwości. A tak się prezentuje:

Zasady proste - same wybieracie, co Wam odpowiada. Można mieć max 3 punkty, ale to już Wasz wybór. A za co daję punkty?
  1. Polub mój fanpage na FB: KLIK - 1 punkt
  2. Zostań moim obserwatorem na blogu :) - 1 punkt
  3. Udostępnij info o rozdaniu - 1 punkt (możesz udostępnić na FB, G+, na swoim blogu - nie jest to dla mnie istotne, liczy się sam fakt:)
W komentarzu pod postem zostaw komentarz o treści:
  1. Lubię na FB jako:
  2. Obserwuję bloga jako:
  3. Udostępniłam info - tu będę wdzięczna za link do strony z udostępnieniem
  4. Zostaw swojego maila - będę mogła do Ciebie napisać zaraz po zakończeniu rozdania :)
Co do samego rozdania - trwa tydzień do przyszłego wtorku! Wyniki w środę i od razu wysyłam paczkę :) Mam nadzieję, że dotrze do zwyciężczyni jeszcze przed walentynkami :))

Z góry dziękuję za wspólną zabawę :D
Buziaki,
Kasia

PS: Gdybyście miały ochotę na zakupy w sklepie Born Pretty Store przypominam, że możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego XGL91!!! Dzięki niemu otrzymacie 10% rabatu na Wasze zakupy:) Jeśli z mojego kodu skorzysta 10 osób (a to już niedługo) - BPS zasponsoruje dla Was konkurs :D
http://www.bornprettystore.com/