piątek, 6 lutego 2015

Saran wrap i stemple w zimowych kolorach

Hej dziewczyny :))

Znowu wpadam tu po północy...ehh czasu mi wiecznie brakuje. Będzie szybko - pokazuję i zmykam do spania ;) Dzisiejsze mani zrobione bez większego pomysłu - miał być gradient, wyszedł saran wrap, miało być kolorowo - a wyszło nieco zimowo. Jak to u mnie bywa... niczego nie można być pewnym. Zaczynam malować i koncepcja się zmienia - znacie to?
OK, tyle tytułem wstępu. Zapraszam do oglądania:
 



 
Na początku pomalowałam paznokcie białym Sally Hansen CSM Bleach Babe. I to jedyna rzecz, jaka pozostała bez zmian w koncepcji ;)
Na 3 paznokciach po wielkich namysłach zrobiłam zdobienie typu saran-wrap - pomalowałam białą bazę niebieskawo-turkusowym Sally Hansen CSM 836 New Wave Blue i pomęczyłam nieco folią. Na koniec wyrównałam wszystko topem i podoklejałam cyrkonki.
Pozostałe paznokcie zostały ozdobione stemplowymi naklejkami. Wykorzystałam tu ponownie w/w niebieski i srebrny Sally Hansen X-treme Wear nr 220 Celeb City. Wzorek pochodzi z płytki zakupionej w Born Pretty Store - BP-L005, którą przypominam - możecie wygrać w moim rozdaniu :)) Banerek z boku bloga przeniesie Was do właściwego posta!
 
Jeśli podoba się Wam płytka, możecie ją kupić tu: KLIK w cenie 5,99$. Karuzelka z cyrkoniami dostępna obecnie w cenie 3,10 $ do nabycia tu: KLIK
Przy zakupach zachęcam do skorzystania z mojego kodu XGL91, dzięki czemu zaoszczędzicie na zakupach 10%. Wiele innych ciekawych przedmiotów znajdziecie w zakładce "nail art"
 
http://www.bornprettystore.com/
 
Na dziś tyle :)
Buziaki,
Kasia
 

zBLOGowani.pl