środa, 18 lutego 2015

Słodko... różowo... WALENTYNKOWO !!!

Hej dziewczyny!

Jest już po północy, więc będzie to mój pierwszy dzisiejszy post :)) Raczej z tych krótkich, głownie fotki i mało pisania (w niektórych przypadkach jest to zbędne;). Mam nieco zaległości w publikacji moich zdobień, więc korzystając z okazji, że mam chwilkę - pora pokazać zdobienie, jakie gościło u mnie na Walentynki. Jest słodziutkie i różowiutkie - kto mnie choć trochę zna, wie, że to do mnie nie podobne;) Ale święto zakochanych jest raz w roku, więc w ramach wyjątku i u mnie pojawił się róż:





Jak widzicie na powyższej fotce ograniczyłam się do lakierów Wibo, bo swoje mani zgłosiłam do ich konkursu. Nie zostałam jednak doceniona... Płakać jednak nie zamierzam ;))
Jeśli ktoś jest zainteresowany, jakich lakierów użyłam, już spieszę z odpowiedzią. Baza to biały lakier Extreme Nails nr 25. Gradient i kropeczki wykonane lakierami (od najjaśniejszego): Gel Like Peaches & Cream, Celebrity Nails nr 3 Sweet Candy i Celebrity Nails nr 5 So Classy. Całość utrwalona żelowym topikiem.
Pomysł z serduszkiem upatrzyłam gdzieś w internecie, źródła jednak nie podam, bo chyba sporo tego typu zdobień się już pojawiało... Gradient z kropeczkami imitującymi ruffiana to już mój pomysł - w końcu nie byłabym sobą, gdybym zostawiła tak sam gradient ;) A dzięki kropeczkom mam poczucie, że mani jest takie "moje". I mimo, że za różem nie przepadam, przenosiłam to zdobienie cały weekend (trochę z musu, bo zostałam porwana na 2 dni... bez lakierów;)
Na chwilkę obecną to wszystko ALE wracam do Was jeszcze dziś z niespodzianką, więc bądźcie czujne:))

Buziaki,
Kasia