poniedziałek, 2 marca 2015

Akcja Paznokciowa! Maszyna Losująca! Muzyka - niech żyje ROCK :)

Hej dziewczyny!

Dziś szybciutko, ze spóźnionym postem na nowy projekt Frambuesy :)) Zabawa polega na wykonaniu 4 zdobień co 2 tygodnie - tematy zostały wybrane przez maszynę losującą i tak w pierwszym tygodniu tematem została "muzyka". U mnie takie zdobienie w rockowym klimacie :) Lubię różne gatunki muzyczne, ale to rock jest najbliższy mojemu serduchu. A jak rock to i gitara (która nawiasem mówiąc była moją wielką miłością... w końcu udało mi się nawet skończyć szkołę muzyczną w klasie gitarowej:). 
Nie przedłużając zapraszam do oglądnięcia mojego mani:






Baza to srebrny lakier Sally Hansen X-treme Wear nr 220 Celeb City. Na nim czarne stemple - wzór chevron z płytki  B.01 geometry is perfect i czarny Onyx SH. Gitara i napis na kciuku zmalowane farbką akrylową. Dodatkowo niektóre elementy podkolorowałam niebieskim Sally Hansen HD 14 Spectrum. Lakiery z tej serii mają wyjątkowo słabe krycie, ale fantastycznie nadają się właśnie do kolorowania (niczym różne tinty:)
Na dziś to wszystko - lecę do Frambuesy podesłać spóźniony link ;)
Buziaki,
Kasia