czwartek, 26 marca 2015

Akcja Paznokciowa! Maszyna Losująca! Bajka - 101 dalmatyńczyków :)

Hej dziewczyny!

Dziś znowu będzie szybciutko, do pokazania mam zdobienie na projekt Frambuesy :)) W tym tygodniu tematem została "bajka". Ze względu na kompletny brak czasu nie przygotowałam jednak niczego nowego, ale mam zdobienie, którego nie pokazywałam na blogu, a które idealnie się tutaj wpisuje w temat. Jakiś miesiąc temu na prośbę mojego synka zmalowałam na paznokciach dalmatyńczyka (mój syncio kocha wszelkie psy;).
Zatem zapraszam do oglądania:






Na początek pomalowałam paznokcie delikatnie różowym lakierem Lovely Gloss Like Gel nr 172 (jest prawie przeźroczysty - widać go lekko na moonach i na kciuku). Następnie posłużyłam się białym Wibo Extreme Nails nr 25. Malunki zrobiłam farbkami akrylowymi i czerwonym piaskowym lakierem Lovely Baltic Sand nr 5. Na całość dałam jeszcze top matujący.
Chcąc nie chcąc musiałam to mani nosić cały weekend, mój Kubuś nie wybaczyłby mi, gdybym je szybciej zmyła ;) Dostałam pozwolenie na zmianę dopiero w niedzielę wieczorem, żebym nie musiała nosić go w poniedziałek w pracy... Jak to dobrze mieć dzieci :D

I tym miłym akcentem żegnam się z Wami :) Jak mi się uda, to jutro znów coś Wam pokażę, bo niepublikowane zdobienia zaczynają mi się piętrzyć ;))

Buziaki,
Kasia