sobota, 7 marca 2015

Marcowy Projekt CZTERY ŻYWIOŁY - tydzień 1: Ogień

Hej dziewczyny!

Mam dla Was dziś zdobienie przygotowane na kolejny projekt, w którym mam przyjemność brać udział:) Tym razem projekt przygotowała Asia z bloga Joannaa Lifestyle:
Jak widzicie w pierwszym tygodniu tego żywiołowego projektu króluje ogień. A to moje zdobienie:






Tym razem postanowiłam wykorzystać technikę dry-marble - według mnie najlepszą do uzyskania efektu przechodzenia kolorów -w tym przypadku od czerni do żółtego. Na początek pomalowałam paznokcie żółtym Astor Quick&Go nr 320, który nawiasem mówiąc zaledwie po kilku godzinach masakralnie zafarbował mi płytkę (pomimo użycia bazy... ehh). Na wilgotnej warstwie żółtego lakieru pomalowałam po kolei paski pomarańczowymi Sally Hansen Xtreme Wear nr 150 Sun Kissed i Sally Hansen Xtreme Wear nr 170 Hot Tamale, czerwonymi Astor Perfect Stay 303/250 Rojo Passion i Sally Hansen X-treme Wear 510 Brick Wall oraz czarnym Sally Hansen CSM Onyx. Jeszcze mokre lakiery przeciągałam cienkim pędzelkiem w górę (i kilka razy w dół) aż do uzyskania ognistego efektu - kiedyś do tej metody stosowałam wykałaczek, ale robiłam zbyt duże "wżery" i przerzuciłam się na pędzelek, dzięki czemu mogę lepiej kontrolować siłę przeciągania:)
Całość przykryłam żelowym topem od Wibo, aby zdobienie się nieco wyrównało i nabrało błysku.
Z efektu byłam bardzo zadowolona, niestety nie nacieszyłam się tym mani zbyt długo, bo zaledwie kilka godzin... Chyba trochę przesadziłam z ilością lakierów, bo wyszła mi dość gruba warstwa i nie dość, że dłuuuuugo schło, to po kilku godzinach porobiły mi się nieestetyczne wgniotki... A że wgniotek bardzo nie lubię, wieczorem miałam pretekst do zmiany zdobienia;)

Na tym dziś skończę, życzę ognistego weekendu i wszystkim kobitkom - wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta!!!
Buziaki,
Kasia