wtorek, 31 marca 2015

Marcowy Projekt CZTERY ŻYWIOŁY - tydzień 4: Powietrze

Hej hej :))

Dałam Wam wczoraj odpocząć od siebie, ale już wracam ;) Dziś wieczorem serwuję zdobienie przygotowane na ostatni już tydzień Marcowego Projektu CZTERY ŻYWIOŁY, który wymyśliła Asia z bloga Joannaa Lifestyle.
Powietrze... chmurki na pogodnym niebie mogłyście u mnie już oglądać jakiś miesiąc temu. Więc tym razem dla odmiany mam niespokojne burzowe niebo z piorunami:






Bazą do tego zdobienia jest czarny lakier Golden Rose Rich Color nr 35, a na nim granatowo-niebieski gradient, który zrobiłam lakierami OPI Blue My Mind i Essie Avenue Maintain. Następnie holo topem Essence Effect Holo Graphics zrobiłam lekkie ciapki w środkowej części paznokci, no i same błyskawice - zmalowane farbką akrylową. Top na wierzch i zdobienie gotowe :)

Z publikacją tego posta idealnie się dziś wstrzeliłam w pogodę za oknem - u mnie właśnie szaleje burza. Zdecydowanie bardziej wolę jednak pioruny na paznokciach, zwłaszcza o tej porze roku, gdy marzy mi się już słoneczna ciepła pogoda. Mam nadzieję, że wiosna wreszcie się zlituje i przywita nas ciepełkiem :)
A na razie na ogrzanie przesyłam gorące buziaki,
Kasia