poniedziałek, 9 marca 2015

Projekt NAILART - tydzień 4: Lekcja geometrii - Op-Art

Hej moje kochane :)

Mam dziś spóźniony post ze zdobieniem w stylu op-art na projekt Sabi :) Zamysł na początku był oczywisty - biorę płytkę od B. i robię jakieś wariackie mani, od którego można dostać oczopląsu;) Jednak większość dziewczyn biorących udział w projekcie wpadło na podobny pomysł, więc nie chciałam powielać ich pomysłów i zrobiłam coś swojego już bez stempli:






Małe co i jak: gradient w kolorach lata zrobiłam ubiegłoroczną piaskową limitką od Lovely - serią Ibiza (nr 1, 2 i 3 - czyli wszystkimi kolorami z tej kolekcji). Op-artowskie zdobienia powstały z połączenia czarnego lakieru Golden Rose Rich Color nr 35 i białego Wibo Extreme Nails nr 25. Dla jasności - nie malowałam takich równiutkich linii ;) Na czarnych paznokciach poprzyklejałam białe naklejkowe trójkąty, które przygotowałam sobie chwilkę wcześniej. Po ich naklejeniu wyrównałam zdobienie topem i dodałam kolorowe kropeczki lakierami z serii Ibiza.

Kto do mnie zagląda na FB mógł już to zdobienie zauważyć - przemyciłam je w życzeniach z okazji dnia kobiet :D

Dla wyjaśnienia: podobno kolce w kaktusie oznaczają namiętność i wytrwałość w dążeniu do spełnienia marzeń - i tego Wam wszystkim dziewczyny życzę!!! Nie tylko z okazji wczorajszego święta, ale na co dzień :))
Buziaki,
Kasia