sobota, 28 marca 2015

Projekt NAILART - tydzień 7: Brudna robota! water marble... wersja nr 1 :)

Hej!

Mam chwilkę, więc nadrabiania ciąg dalszy :)) Na dziś mam naszykowane do pokazania jedno z dwóch zdobień, jakie przygotowałam na ostatni tydzień projektu Sabi.
Water-marble... brrr - jeszcze do niedawna na samą myśl o tej technice ciarki przechodziły mi po plecach. Na szczęście znalazłam swój sposób, aby ta mega brudna (i trudna) technika stała się nieco czystsza (i łatwiejsza:) Opisałam go dokładnie w tym poście: KLIK - jeśli zatem podobnie ja ja, nie lubisz zwykłego WM - zachęcam do przeczytania :) Być może ta technika przestanie być taka straszna i dla ciebie!
A teraz już zapraszam do oglądania fotek:







Do zrobienia zdobienia użyłam 3 lakierów: różowego China Glaze 179 Limbo Bimbo, granatowego OPI Unfor-Greta-Bly Blue i srebrnej mgiełki Nailslicks nr 276 Moonlight. Water marble wykonałam tylko na 3 paznokciach. Stwierdziłam, że zrobienie ich na 5 będzie przegięciem przy tej kolorystyce. I tak na 2 paznokciach wylądował sam róż, a następnie granatowe moony i kropeczki.
No i zdobienie gotowe. Tak mi się spodobało robienie WM tą techniką, że 2 dni po zrobieniu tego mani, ponownie sięgnęłam po wodne maczanki :) Widać nie taki diabeł straszny, jak go malują (pod warunkiem, że się go trochę oswoi;)
No ale kolejne mani musi poczekać na swoją kolej, żeby się Wam tu zaprezentować... może jutro? pożyjemy-zobaczymy ;))

A na razie przesyłam buziaki,
Kasia