niedziela, 29 marca 2015

Projekt NAILART - tydzień 7: Brudna robota! water marble... wersja nr 2 :)

Hej dziewczyny :)

Obiecałam wczoraj, że jeśli znajdę chwilkę, to pokażę Wam moje drugie water marble zrobione w tym tygodniu :)) Chwilka się właśnie znalazła, więc spieszę z fotkami.
Tak pro-forma: zdobienie przygotowałam na projekt Sabi :D
Tym razem, podobnie jak ostatnio zrobiłam water-marblowe naklejki. Jeśli któraś z Was nie wie jeszcze, co i jak - odsyłam do mojego lutowego postu: KLIK
A teraz już bez zbędnej zwłoki zapraszam na fotki:







Jeśli chodzi o samo water marble - to naklejki zrobiłam używając 2 lakierów - żółtego Zoya Pippa i szaraczka Eveline nr 921. Żeby nie było zbyt nudnie dodałam różyczkowe stemple z płytki B.02 flower power. Zrobiłam je niezawodnym czarnym lakierem Golden Rose Rich Color nr 35. Na całość top... i gotowe :)
Ciekawa jestem, która wersja moich wodnych maczanek spodoba Wam się bardziej :) dajcie znać!

Buziaki,
Kasia