środa, 4 marca 2015

Projekt u Aggi eN - tydzień 4: Roślina - kwiaty, kwiaty i pierwsze starcie z folią transferową

Hej dziewczyny!

Chyba pora na kolejny projekt ;) czyli zabawy w państwa-miasta Aggi eN ciąg dalszy. Tydzień 4 - roślina i z tej okazji u mnie kwiaty (znowu;) - ale nie takie normalne, bo po raz pierwszy użyłam folii transferowej otrzymanej od Born Pretty Store. Łatwo nie było, ale jakoś udało mi się ją okiełznać. Dziś pokażę Wam tylko mani, recenzji folii możecie spodziewać się niebawem;)
Nie do końca jestem zadowolona z tego zdobienia, ale jak już ujrzało światło dzienne, to oglądajcie:





Jak widać na fociach 3 paznokcie pomalowałam najpiękniejszą pomarańczką jaką mam - China Glaze 729 Style Wars i dodałam żółte kropeczki lakierem Zoya Pippa. Pozostałe 2 zostały pomalowane na żółto tą samą Zoyą... I tu przyszła kolej na folię - no i nie szło mi najlepiej, bo próbowałam kilkakrotnie ją odbić i nijak mi nie wychodziło. Albo lakier był jeszcze zbyt mokry (i przyklejał się do taśmy), albo zbyt wyschnięty (i nie dało się odbić wzoru). Gdy już udało mi się wyczuć odpowiednią chwilę na przenoszenie wzoru - znowu problem:( Odbijała się tylko część, a brzegi były bez szans na odbicie. Poddałam się - na szczęście na chwilę ;) Wpadłam na pomysł, że skoro najlepiej odbijają się na równej powierzchni, to przygotuję ekspresową naklejkę z lakieru bezbarwnego. I wiecie co? Udało się! Na naklejce folia odbiła się niemal idealnie (na środkowym paznokciu widać jedynie małe pęknięcie). Źle nie jest, ale chyba się z foliami jednak nie pokocham...

Jeśli jednak lubicie tego typu "pomocników" i/lub miałybyście ochotę się skusić na zakup - to wzorek z powyższego zdjęcia, jak i wiele innych możecie kupić obecnie w BPS w cenie 2,16$ tu: KLIK
Inne fajne rzeczy znajdziecie w dziale nail-art - zachęcam do zerknięcia, bo z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet można dorwać wiele ciekawostek z 80% rabatem :)) Przy zakupach pamiętajcie też o moim kodzie rabatowym XGL91 :D


Oki doki, na dziś mam tyle :)
Do zaś,
Kasia