środa, 11 marca 2015

Projekt u Aggi eN - tydzień 5: Zwierzę - taka łaciata... żyrafa :)

Hej dziewczyny!

Zgadnijcie co dziś dla Was mam? No dobra - zdradziłam się już w tytule ;) Zabawa w państwa-miasta u Aggi eN i już 5 tydzień czyli zwierzę. Niedawno w projekcie u Sabi był taki sam temat, więc ty razem dla odmiany mam żyrafę na paznokciach:






Jak widzicie kolorystyka u mnie dziś dość skromna - wykorzystałam tylko 2 lakiery: żółty Sally Hansen CSM Butterscotch i brązowy Wibo Extreme Nails nr 541. Plamki imitujące żyrafie ubarwienie wykonałam metodą mokre-na mokre tzn. na grubszą warstwę brązowego lakieru - świeżo pomalowanego nakrapiałam krople żółtego lakieru. Rozpływały się tworząc fajny wzorek. Samą żyrafę zmalowałam brązową farbką akrylową. Uszka to lakierowe naklejki, które przygotowałam w czasie oczekiwania, aż lakiery podeschną (trochę to trwało;)
Żyrafa-żyrafą... ale sam wzorek na pozostałych paznokciach pozytywnie mnie zaskoczył (wcześniej nie wykorzystywałam tej metody). Trochę się bałam, że będzie za grubo i lakiery nigdy nie wyschną, ale wbrew moim obawom mani trzymało się bardzo dobrze:) Ciekawa jestem, czy też robiłyście już takie plamki? Na pewno fajnie sprawdziłyby się przy wężowych zdobieniach... Pomysł jest, trzeba go będzie kiedyś wprowadzić w życie :D

Przesyłam buziaki,
Kasia