czwartek, 26 marca 2015

Projekt u Aggi eN - tydzień 6: Imię... czyli M jak Marylin Monroe

Hej dziewczyny!

Wpadam dziś w przerwie - praca u mnie znowu zabiera mi większą część dnia i staram się jej choć ukraść te kilka minut, żeby tu do Was wpaść ;)
Chciałam Wam pokazać zdobienie, które czeka na publikację już 2 tygodnie... Zrobiłam je na projekt Państwa-miasta u Aggi eN - a dokładnie na ostatni tydzień tego projektu. Nie do końca byłam zadowolona z efektu końcowego i miałam zamiar zrobić coś innego. Ale najnormalniej w świecie czasu mi brakuje i do świąt z pewnością lepiej nie będzie. Zatem pokazuję, co mam:





Lakierów nie mamy tu dużo, bo tylko 2 :) Czarny to Golden Rose Rich Color nr 35, a biało-srebrnawy piaseczek to też Golden Rose - Holiday nr 70. Trochę poszłam na łatwiznę i po prostu zrobiłam stemple. Wykorzystałam 2 wzory - kwiatowy z płytki BP-02 oraz postać Marilyn z płytki BP-15. Obwódki zrobiłam czarną farbką akrylową, a na czarny lakier dodałam małą cyrkonkę. I tyle, na więcej się nie wysiliłam ;)

Gdybyście miały ochotę skusić się na płytki lub karuzelkę z cyrkoniami, to można je kupić w sklepie Born Pretty Store:
- płytka BP-02 kosztuje obecnie $2,99 i można ją kupić tu: KLIK
- płytka BP-15, koszt ten sam, do nabycia tu: KLIK
- karuzelka z cyrkoniami zawiera ok 400 sztuk w 4 rozmiarach, kosztuje $3,95 i jest tu: KLIK
inne fajniutkie rzeczy znajdziecie w dziale Nail Art, a z moim kodem rabatowym XGL91 Wasze zakupy będą lżejsze o 10% ;))


Oki-doki, na dziś tyle :)
Buziaczki,
Kasia