sobota, 21 marca 2015

Wreszcie WIOSNA!!! krótki post o konkursowym przywoływaniu wiosny :)

Hej dziewczyny!!!

Strasznie się zaniedbałam blogowo... niestety ostatnim tygodniem zawładnęła moja praca zawodowa i kompletnie nie miałam czasu na pisanie :( Na szczęście udało mi się znaleźć go na zdobienia, które mam nadzieję wkrótce uda mi się Wam pokazać:)
Ale - nie o tym miało być dzisiaj!

Bo dzisiaj 21 marzec i wreszcie mamy WIOSNĘ!!! Moją ukochaną porę roku, którą przez ostatni miesiąc przywoływałam razem z Wami:) Zatem dziewczyny - dzisiejszy post będzie poświęcony mojemu konkursikowi "Przywołujemy wiosnę" :))


Chciałam Wam przede wszystkim BARDZO, ale to BARDZO podziękować za tak liczny udział i wspaniałe prace, które wykonałyście:)) Uwierzcie, że pękam z dumy, że poświęciłyście swój czas i przygotowałyście tak piękne prace na mój konkurs. Zresztą same zerknijcie:




I co? Czyż to nie jedna z najpiękniejszych galerii, jakie widziałyście? :)) Według mnie - jak najbardziej. Tak mi się podoba, że musiałam się nią pochwalić na FB.

Niestety główna nagroda jest tylko jedna. Przed ogłoszeniem konkursu zastanawiałam się, czy przyznać nagrodę najlepszej pracy. Jednak wiedziałam, że - po pierwsze na pewno miałabym ogromny dylemat, jaką pracę wybrać. I po drugie - uczestniczki reprezentują różny poziom i co dla jednych jest łatwizną, od innych wymaga ogromu pracy. Więc niektóre osoby mogłyby się zniechęcić do wzięcia udziału w konkursie widząc jego poziom. Czyż nie? Chciałam, aby każda z Was miała równe szanse. Postanowiłam zatem zdać się na ślepy los i zwycięzcą ogłosić jedną "szczęściarę", której los dziś będzie sprzyjał:)

Nie trzymając Was w niepewności - tu proszę o fanfary - szczęściarą zgarniającą voucher $20 na zakupy w Born Pretty Store okazała się:


Kornelio - gratuluję i proszę Twoją mamę o kontakt mailowy :)
* info dla Was: Kornelia ma - UWAGA - 14 lat!!! Myślę, że jeszcze o niej usłyszymy w naszym paznokciowym światku :))

No dobrze - główna nagroda oddana. Pora jeszcze na moje wyróżnienia :) Naszykowałam małe prezenty - zgodnie z obietnicą w poście konkursowym. Przyznam szczerze, że z przyjemnością nagrodziłabym każdą z Was:) Niestety aż tylu nagród nie przewidziałam ;)
Postanowiłam za to zrobić 2 nieco większe paczuszki i nagrodzić dziewczyny, których prace po prostu POWALIŁY mnie na kolana. Myślę, że nie tylko mnie - sądząc po odezwie na FB zrobiły wrażenie na wszystkich:)

A zatem 2 nagrody za najbardziej niesamowite prace w konkursie przyznaję:

MADZI  z bloga http://onajednaichtrzech.blogspot.com/ - za najpiękniejsze paznokciowe zdobienie!
Magda - jesteś moim łanstrołkowym guru:) Kto jeszcze nie zna Madzi - niech pędzi na jej blog!


ANI z bloga http://color-forever.blogspot.com/ za absolutnie WYJĄTKOWĄ pracę, na widok której cieknie ślinka (choć nie wiem, czy miałabym serce zjeść taką śliczną babeczkę;)


Dziewczyny - czekam na maile od Was, ślijcie adresy ;)

Na koniec - DZIĘKUJĘ jeszcze raz wszystkim uczestniczkom! Jesteście niesamowite :))

Przesyłam buziaki,
Kasia