środa, 1 kwietnia 2015

Kobieta wczoraj i dziś - konkurs u BajSzer!

Hej dziewczyny!

Dziś postu nie będzie...


















OK, prima aprilis!

Będzie post :) krótki ale z humorem.

Chciałam Wam dziś pokazać moją pracę na konkurs "Kobieta wczoraj i dziś" firmy BajSzer. Konkurs był ogłoszony z okazji dnia kobiet, więc praca w temacie kobiecym i pomimo, że minął miesiąc od tego dnia, to pozostaje aktualna na co dzień :)) 
Myśl, która mi przyświecała w trakcie robienia tej pracy, jest chyba bliska każdej z nas. Zresztą - sprawdźcie same:


I co? Zgadzacie się ze mną? :D
Myślę, że większość z Was ma podobny problem i co kilka dni "modli" się przed lakierami i myśli, co by tu wykombinować ;)

Co do samego konkursu - udało mi się zająć zaszczytne 3 miejsce i w nagrodę mogłam sobie wybrać prezenty z szerokiego asortymentu firmy Bajszer o wartości 60 zł :)

Oto, co sobie wybrałam:

Mnóstwo świetnych rzeczy :) Polerka, drewniane patyczki, gąbeczki - wiadomo, potrzebne w ilościach hurtowych :D Do tego 2 holo lakiery, mnóstwo super naklejek i metalowe ćwieczki. I na koniec 2 paluchy i tipsy - to do ćwiczenia:)
Do tego Pani Paulina z firmy BajSzer dorzuciła jeszcze kilka drobiazgów - za co bardzo dziękuję!!!

Gdybyście miały ochotę zobaczyć pełną ofertę firmy - zapraszam na Allegro: BajSzer.
Uwaga! Przeglądnięcie całości zajmie Wam kilka godzin, w ofercie aktualnie jest prawie 3 tysiące przedmiotów:)) I to nie prima-aprilis!

Mam nadzieję, że moja praca konkursowa wywołała uśmiech na Waszych buźkach:)
Na deserek dokładam buziaki i do jutra!

Kasia