wtorek, 21 kwietnia 2015

Mermaid's Nails - czyli paznokcie syrenki

Hej hej - witam Was po północy!

No właśnie...mija północ... a ja dopiero mam czas na pisanie (znowu;) Coś niebezpiecznie staje się to u mnie standardem... Teoretycznie mogłabym pisać rano, ale gdy mam możliwość pospać dłużej choć o godzinkę, jakoś nie potrafię sobie odmówić tej przyjemności. Oj tak, kocham poranne wylegiwanie się w łóżku niemal tak, jak malowanie paznokci :D
Nie przynudzając - pokażę Wam dziś zdobienie, które przygotowałam na konkurs Ani B. czyli naszej polskiej królowej płytek :))
Co prawda ostatecznie wysłałam jej inną pracę, którą mogłyście zobaczyć u mnie ostatnio: KLIK, ale ta jest też całkiem OK, więc zasługuje na swojego posta. Mam nadzieję, że i tym razem będzie się Wam podobać :)






Spostrzegawcze dziewczyny zapewne zauważą, że zdobienie musiałam zrobić już chwilę temu... Długość paznokci zdradza, że było to jeszcze przed świętami ;) Poświątecznie mam sporo krótsze i szczerze mówiąc zastanawiam się, czy nie zostanę przy takiej długości, bo wyjątkowo dobrze się w niej czuję. Co prawda co chwilę mam wątpliwości... podobnie w kwestii kształtu. Odkąd sięgam pamięcią noszę takie kwadraciaki, ale kuszą mnie migdałki. Są śliczne - u innych ;) Zastanawiam się od kilku miesięcy nad zmianą kształtu i póki co - nadal nic... Ot, taka kobieca natura :)

Wracając do zdobienia...
Postawiłam tu na swój ulubiony kolor - niebieski <3 Jeśli do mnie wpadacie częściej, to zapewne wiecie, że ten kolor jest moim ulubieńcem niezależnie od odcienia. 
Tym razem na 2 paznokciach wylądował u mnie piękny glitterek Sally Hansen CSM nr 560 Mermaid's Tale. Muszę przyznać się Wam, że to pierwszy glitter, który zdążył mi się skończyć zanim wysechł ;) W tej chwili używam już 2 buteleczki tego pięknisia. 
Na pozostałych paznokciach zrobiłam niebieski gradient lakierami Lovely St. Tropez nr 2 i Sally Hansen Satin Glam nr 06 Teal Tulle. Bazą dla niego jest biały lakier Golden Rose Rich Color nr 76. Stemple odbiłam satynkiem SH, wykorzystując wzorek z płytki B.01 geometry is perfect. 
I to właściwie wszystko :)
Zmykam... teoretycznie idę wreszcie spać...

Buziaki,
Kasia