sobota, 18 kwietnia 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki - Tydzień 1: Czarno-białe

Hej dziewczyny!

Lubicie czytać po nocach? Mam nadzieję, że choć troszkę, bo ja lubię pisać o takiej nieludzkiej porze ;) 
Dzisiejszy post wstawiam z tygodniowym opóźnieniem, co ostatnio stało się niestety u mnie normą... Cóż mam poradzić - samo życie, czasu wiecznie brak. Mam nadzieję, że zostanie mi to jednak wybaczone, a Red Rouge mnie nie zamorduje - w końcu dzisiejszy post jest poświęcony jej stemplowemu projektowi :)


Zgodnie z planem czarno-białe stemple miały się pojawić już tydzień temu. Ale jak to z planami bywa - nie zawsze wypalają ;) Mogłabym w tym miejscu napisać rozprawkę na ten temat, ale chyba nie po to tu do mnie zaglądacie ;) Prawda? 
No, myślę... 
A tak właściwie, to już prawie nie myślę, bo o tej porze moje szare komórki już zasypiają. Mam nadzieję, że jak jutro przeczytam to, co tu dziś wypisuję, będzie to miało jakikolwiek sens ;) 
Dobra, koniec gadania. Czas na foty:




 

Przepis na powyższe zdobienie: wziąć 2 lakiery Golden Rose Rich Color nr 35 i 76, dołożyć róże z płytki B.02 flower power, dobrze wymieszać i podawać z topem na wierzchu ;) Potem czekać spokojnie na komentarze :))
No więc czekam moje drogie!
Przesyłam buziaki,
Kasia