wtorek, 28 kwietnia 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki - Tydzień 2: Kolorowanka i 3: Eleganckie

Hej hej!

Po dłuższej przerwie (mam nadzieję, że to już ostatniej tak długiej) wracam do Was z 2-ma zdobieniami przygotowanymi na stemplowy projekt Red Rouge.

Na początek - tydzień 2 czyli kolorowanka:



  

Kolorowanka u mnie wylądowała jak widzicie tylko na 2 paznokciach - z braku czasu na robienie 10 naklejek... 4 były o wiele szybsze ;) 
Bazą pod to zdobienie jest biały lakier Golden Rose Rich Color nr 76 pokryty dodatkowo holograficznym topem Essence. Wzorek pochodzi z płytki Qgirl-030 kupionej w BPS. Stemple odbite czarnym Golden Rose Rich Color nr 35, a wykolorowane lakierami: różowym Sally Hansen CSM nr 510 I Pink I Can, niebieskim satynkiem Sally Hansen Satin Glam nr 06 Teal Tulle i granatowym holosiem Colour Alike nr 495 Maltanka. Na paznokciach bez stemplowej naklejki dołożyłam po różowym ćwieczku z BPS.
I w temacie kolorowanki to już wszystko :)

Kolejny tydzień projektu - stemple w wersji eleganckiej... Nie ukrywam, że nie bardzo miałam pomysł na ten tydzień. W rezultacie dopiero wczoraj udało mi się coś zmalować. Postawiłam pójść w zupełnie innym kierunku niż większość dziewczyn i wykorzystałam wzór a'la kratka Burberry. Taka ponadczasowa elegancja - przynajmniej według mnie ;))







Dwa paznokcie pomalowałam czerwonym Orly Forever Crimson. Na pozostałych paznokciach mam stemplowe naklejki, do zrobienia których wykorzystałam wzorek z płytki BP-L006. Bazą pod stemple jest beżowy OPI Don't Pretzel My Buttons, a do wykolorowania użyłam 2 lakierów Golden Rose Rich Color nr 35 i 76 oraz czerwonego Orly, Na koniec pokryłam wszystkie paznokcie matującym topem Orly Matte Top. 

Dwa tygodnie projektu uważam za zaliczone :) Mocno po czasie, ale cóż... kolejny tydzień postaram się opisać w terminie ;)

Tak pro-forma - gdybyście miały ochotę skusić się na produkty ze sklepu Born Pretty Store, to zachęcam do zerknięcia do działu nail-art, w którym można znaleźć tysiące świetnych rzeczy :) Z moim kodem XGL91 macie zakupy 10% taniej.
W powyższych zdobieniach użyłam:
- płytki Qgirl-030 - jednej z najpiękniejszych płyteczek w mojej kolekcji, którą możecie kupić tu: KLIK
- płytki BP-L006 - do kupienia tu: KLIK
- ćwieczków z karuzelki: KLIK - jest kilka wersji kolorystycznych do wyboru


I to tyle na dziś! Zmykam do spania, jutro zapowiada się u mnie w pracy prawdziwa masssssakra, więc trzeba się wyspać ;))
Buziaki,
Kasia