wtorek, 7 kwietnia 2015

Wiosna z Lakierową Obsesją

Hej dziewczyny :)

Mam sporo postów przygotowanych - a tak właściwie zaczętych i rozgrzebanych gdzieś tak w połowie... Ten, który dziś skończyłam, miał być później - bo chronologicznie zdobienie należy do tych ostatnio zrobionych (a mam takie, które czekają prawie miesiąc na publikację;) No ale miałam ochotę na jakieś wesołe kolorki tu na blogu i fotki tego zdobienia jako pierwsze doczekały się segregacji i obróbki...
Mani nosiłam świątecznie - zamiast pisankowych wzorów miałam kwiaty, zmalowane z myślą o konkursie ogłoszonym na FB przez Paznokcie. Lakierowa obsesja.:







Małe co i jak :) Na początek pomalowałam paznokcie białym lakierem Golden Rose Rich Color nr 76. Na 2 paznokciach zrobiłam różowo-czerwony gradient lakierami Orly: Fabulous Flamingo i Ignite. Pozostałe ostemplowałam złotym Inglot nr 224 - wybrałam chevrona z płytki B.01 geometry is perfect, a następnie lakierami i farbkami akrylowymi zmalowałam różyczki. Na całość top i gotowe :D
Muszę Wam przyznać, że wyjątkowo dobrze nosiło mi się to zdobienie i z przykrością się z nim pożegnałam... Mam nadzieję, że Wam się również spodoba:)

Gdybyście miały ochotę na wiosenne zdobienia - to w imieniu organizatorki serdeczne zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! W końcu kwiatów na paznokciach nigdy dosyć :))

Buziaki,
Kasia