niedziela, 10 maja 2015

Akcja Celebruj Chwile z Arcy Joko :)) Wiosenne Zdobienie

Hej hej!

Wybiła północ... Kopciuszek już się zerwał z balu, a ja dopiero znalazłam chwilę, żeby tu co nieco naskrobać ;)
Mój dzisiejszy wpis poświęcony będzie akcji, którą co jakiś czas organizuje jedna z moich ulubionych blogerek - Arcy Joko :) 


Tym razem tematem celebrowania jest wiosna - moja ulubiona pora roku :) A skoro ulubiona, to postanowiłam dodać kilka innych ulubieńców w jednym zdobieniu. Będzie mój ukochany kolor czyli niebieski. Mój ulubiony motyw czyli kwiaty. I jeszcze inspiracja zaczerpnięta u kolejnej ulubionej blogerki - Elizy :)) 


Przy okazji serdecznie zapraszam na jej bloga memyselfandmynails.blogspot.com!!!

A teraz moje zdobienie - żywcem odgapione od Elizy :) Myślałam, żeby je trochę zmienić... ale po co? Jak coś jest tak piękne, to nie należy zmieniać absolutnie niczego ;)






Jeśli macie ochotę zobaczyć, jak wykonać takie zdobienie - ponownie zachęcam do zerknięcia na blog Elizy: KLIK - pokazuje tam wykonanie krok po kroku :)
A co do mnie - ograniczę się tylko do wypisania lakierów, jakie użyłam ;) Niebieski to OPI No Room for the Blues, biały NYC nr 919 Sugar Heel i różowy Rimmel Salon Pro 247 Isn't She Precious? Reszta kolorków to farbki akrylowe. 
Mam nadzieję, że moje zdobienie spodoba się Wam równie mocno, jak mi spodobało się to Elizy :)

Buziaki,
Kasia