środa, 6 maja 2015

Nail Stamping Challenge 2 - tydzień 1: Spring

Hej dziewczyny!

Nie ma to jak wziąć się za pisanie posta już po północy... zwłaszcza takiego - miał się u mnie pojawić już tydzień temu ;) Będzie jak w tytule - wiosenne stemplowanie na drugą odsłonę projektu Lory!
Skoro wiosna, to u mnie oczywiście kwiaty :)






W telegraficznym skrócie: 
Baza to gradient zrobiony lakierami żółtym Zoya Pippa i pomarańczowymi Sally Hansen Xtreme Wear nr 150 Sun Kissed oraz OPI A Good Man-darin is Hard to Find. Na to stemplowe naklejki. Wybrałam kwiatuszki z płytki BP-L001, które odbiłam ciemną czerwienią Sally Hansen Xtreme Wear nr 510 Brick Wall. Dodatkowo środki kwiatów wykolorowałam złotym lakierem do stempli z Born Pretty Store. I to wszystko w temacie mojego zdobienia:)

Zachęcam Was do zerknięcia, co wymyśliły inne dziewczyny:


Na koniec troszkę komercji ;) Wszystkim chętnym na zakupy w BPS przypominam  moim kodzie rabatowym XGL91, z którym ceny będą o 10% lżejsze :D
Płytkę BP-L001 możecie kupić tu: KLIK, a złoty lakier do stempli (naprawdę świetny!) tu: KLIK



Buziaki,
Kasia