niedziela, 3 maja 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki - Tydzień 4: Dwukolorowe

Hej dziewczyny!

Na koniec długiego weekendu mam dla Was zdobienie przygotowane na stemplowy projekt Red Rouge - a konkretnie na czwarty tydzień projektu, czyli dwukolorowe stemple :) Pierwszy raz udało mi się opublikować post na ten projekt w terminie... w ostatniej chwili, ale jednak na czas ;)
Miałam zamiar zrobić cieniowane stemple na czarnym lakierze, niestety żaden lakier nie miał ochoty odbić się dobrze... no i stanęło jednak na białym tle... A żeby nie było zbyt nudno - dałam też gradient na 2 paznokciach:






Bazą pod zdobienie jest biały lakier, z którym ostatnio bardzo się lubię ;) tzn. Golden Rose Rich Color nr 76. Pod gradient wystarczyła mi 1 warstwa tego lakieru, pod stemple nałożyłam jednak dwie, żeby nie było widać prześwitów.
Gradient oraz cieniowane stemple zrobiłam w odcieniach różu i fioletu. Użyłam do tego lakierów: OPI Suzi & th 7 Dusseldorfs i dwóch Sally Hansen z serii CSM: nr 414 Cherry Cherry Bang Bang! i nr 510 I Pink I Can. Do zrobienia stempelków wykorzystałam wzorek z płytki BP-L003. Dodatkowo paznokcie z gradientem ozdobiłam kwadratowymi różowymi ćwieczkami, pochodzącymi z karuzelki zakupionej w Born Pretty Store.
Płytkę możecie kupić w sklepie BPS w cenie 5,99$: KLIK, natomiast karuzelę, zawierającą 400 okrągłych i kwadratowych ćwieków w 6 kolorach - w cenie 7,59$: KLIK. Z moim kodem XGL91 ceny -10% :) - to tak dla przypomnienia :))


Mam nadzieję, że nie zamęczam Was ostatnio stemplami... Niestety w kwietniu praktycznie nie miałam czasu na nic innego ;) Z drugiej strony - chwała temu, co je wymyślił :D
Majowo będzie mnie tu nieco więcej, więc do zaś!

Buziaki,
Kasia